• Amy27

Vi som går ner i vikt med shapeup!

MissNew: hur många kcal är receptet?

• Amy27

bdknapp: skitbra! Tummen upp!

Själv var jag ute på pw med hunden och sprang uppför en backe, sen var jag halvdöd typ.

• Amy27

Hur går det tjejer?

Vägdag idag och efter sex veckor har jag tappat 5,1 kg! Med tanke på födelsedagar, påsk och andra kalas så är jag grymt nöjd! :)
    Har tappat 1 cm på magen (har mkt att ta av där hehe) och 4 cm på låren. :D

Igår köpte jag mig en crosstrainer som en tjej praktiskt taget gav bort! Så nu kan jag variera träningen lite.

Har någon av er testat Celsius? Såg det igår på gymet men jag hade redan hunnit färdigt med mitt zumba pass. Tänkte jag skulle testa det nästa gång.
    Tydligen ska den hjälpa förbränningen under träning och se till att man förbränner mer. En burk innehåller 10 kcal.

• Amy27

Sommarnatt: Celsius är en dryck baserad på grönt te tror jag. Ska hjälpa till att öka förbränningen om man dricker den innan träning.

• Amy27

Sommarnatt: vet ej riktigt. Någon annan kanske vet om pw räcker.
    Ang din mage...gör du magövningar? Plankan ska ju tydligen vara jättebra att tajta till magen med.

Ni som lägger in egna recept i appen, låtsas att jag är fem år gammal och förklara exakt hur ni gör. Jag fattar inte.
    Väger ni och lägger in alla ingredienser för sig? Delar ni allt portionsvis först?
    Tex om ni gör en soppa för 4 pers, delar ni receptet (ingredienserna) på 4 innan ni lägger in det?
    Hjälp!!

• Amy27

Ett tips: Tasteline har ngt som kallas "smala" veckan typ och under de recepten är kcal redan uträknade. Det är nya recept varje vecka alltså.... :)

• Amy27

Bonsai: tror inte det är ngn större fara. Är du verkligen sugen/hungrig så kör! Jag har gjort så nån gång och det gick bra.

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!