Vi som går ner i vikt med shapeup!
Ja, jag använder Runkeeper. :)
Ja, jag använder Runkeeper. :)
Den håller koll på hur långt du går, hur lång tid det tar, hur många kcal du gör av med....
Du kan också ställa in så att den berättar när du gått 5 min (eller 10, 15...ja du fattar) och hur långt du har gått då.
Efter varje avslutad "session" så får man ett pepprande mail. Typ bra jobbat, fortsätt så.
Sommarnatt: jag hade struntat i att räkna den dagen, iaf på bröllopet.
Försök tänka lite på mängden du äter, Ramlösa istället för annan dricka och liten bit tårta. En dag med lite extra kcal kommer inte att förstöra allt, njut av bröllopet.
Girle: heja heja!!! Du fixar detta!!
Här blev det röd stapel ikväll.
Maken ville ha våfflor till middag, 190 kcal per våffla!!
Men men, nya tag imorgon!!
Girle: skriv gärna en veckomatsedel, jag skulle behöva inspiration jag också.
Boomsan: Man kan nog få ner antalet kcal om man laborerar lite med ingredienserna. Jag använde mix eftersom maken tycker de blir godare ( konstiga människa hehe) och på paketet stod det 190 kcal per våffla.
Jag kan lätt äta fyra jag med men höll mig till två idag. Tyvärr blir man ju inte så mätt.
bonsai: jag tar ibland en bar på lunchen, smidigt och faktiskt mättande. Nutrilett och Naturdiet har några riktigt goda. Shakes klarar jag av om jag köper färdigblandade.
Måste bara tipsa om Abbas tonfisk Express!! Tonfisk med olika smaker som du bara blandar med sallad, pasta eller äter som den är! Perfekt till lunch när man inte har mkt tid.
Åt själv den med tomat och basilika med lite fullkornsspaghetti till lunch idag och den var riktigt god! 142 kcal går den på.
De andra ligger också runt där! :D
Femininum: grattis till examen! Njut!!
Girle: håller med dig fullständigt! Jag hade absolut inte varit lika peppad utan er härinne!!
Wihooo, ett kilo kvar till inskrivningsvikten!! :)