Inlägg från: Solstråle0001 |Visa alla inlägg
  • Solstråle0001

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Nej det finns på gratisversionen också. När du valt vilken måltid du ska äta finns det mellan sök och favoriter

• Solstråle0001

Bonsai: tack för tipsen!

Idag har jag "unnat" mig en digital matvåg! Har hållit på med en icke digital över ett halvår. Jag brukar alltid räkna att det väger lite extra men nu vet jag ju exakt.

• Solstråle0001

Jag räknar kalorier ungefär varannan dag nu på semestern.. Det går sådär kan man väl säga Imorgon åker vi bort och kommer bo på hotell några nätter och då kommer jag inte räkna alls. Det finns ju inget godare än hotellfrukosten!

• Solstråle0001

Nån som vet hur många kalorier 33 cl 6% starkcider är? Kan inte hitta det nånstans. Är egentligen bara vindrickare men det står en flaska rosecider hemma som jag ändå tänkte dricka. Någon?

• Solstråle0001

Jag undrar lite hur kroppen funkar egentligen... Nu har jag gått ner ett kilo den senaste veckan så jag väger 61 som jag gjorde precis innan semestern Men jag har bara skött mig 2-3 dagar, de övriga dagarna har jag syndat rejält och fått i mig mer än 2000 kcal. Jag borde ju ha gått upp i vikt. Jag har inte heller tränat något...
    Är det bara vätska man lägger på sig och tappar? Och visst magen var ju ganska tom när jag vägde mig eftersom jag åt lagom igår... Brukar alltid väga mig innan frukost för övrigt. Fattar inte riktigt hur det funkar ibland...

• Solstråle0001

Vad kul med så många nya!

Idag är jag tillbaka på jobbet efter 4,5 veckor semester! Tro det eller ej men jag har lyckats hålla vikten. Har pendlat upp och ner nåt kilo. Fick frågan om jag gått ner mer under sommaren men det har jag inte. Roligt att det ser ut så! Härligt att veta att jeansen kommer passa när jag tar på dem. Så har det inte varit tidigare år, då har de av nån anledning varit försmå efter semestern
    Har räknat kalorier senaste dagarna, vet inte om jag ska sikta på att gå ner mer eller bara hålla vikten...

• Solstråle0001

Elin: tränar mest bodypump och springer (men de senaste månaderna har jag knappt tränat alls). Men du har rätt i att det är snyggare att vara vältränad än bara smal

Gothicca: låter konstigt! Borde ju inte spela nån roll vad du äter. Hur många kalorier ska du äta?

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!