• Anonym (mållös)

Använder du gagball

Vi använder gag-ball ibland, eller ja, snarare jag då och tror också att det är det som är vanligast att tjejen får ha gag-ball, men är lite nyfiken på om det verkligen är så och hur vanligt det egentligen är. Skriv gärna om ni är kille eller tjej också.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du gagball
  • Anonym (mållös)
    Anonym (slavegirl) skrev 2012-03-06 15:12:15 följande:
    nja, mannen använder det på mig ibland. tycker inte om det men kan ändå vara tacksam över att han inte bara förväntar sig att jag ska kunna vara tyst ändå i vissa situationer.
    Okey, ett annat sätt för dominans. Klart det kan användas så med, även om inte jag tänkt på det, har bara satt det i samband med olika varianter av BDSM. Men det är ju ett effektivt sätt att utöva makt. 

Hur fixar ni att du inte tar av den då? Eller är det helt enkelt så att det gör du inte, det bara är så att han bestämmer när du får ta av den. 
  • Anonym (mouth-spreader)

Min man får gärna sätta på mig en gag, jag tycker det är trist när han inte gör det, en dimension försvinner. Jag tänder mycket på att dregla, så jag vill ha en mouth spreader istället för en boll-gag. Det ska vara öppen mun så jag inte kan suga (som jag älskar) men han kan stoppa in kuken i min mun ändå. Jag har sagt åt honom att jag vill vi ska köpa en sån men det har inte blivit av ännu, tyvärr för min del för jag skulle älska det!

• Agridulce
    Anonym (mouth-spreader) skrev 2012-04-11 08:53:33 följande:
    Min man får gärna sätta på mig en gag, jag tycker det är trist när han inte gör det, en dimension försvinner. Jag tänder mycket på att dregla, så jag vill ha en mouth spreader istället för en boll-gag. Det ska vara öppen mun så jag inte kan suga (som jag älskar) men han kan stoppa in kuken i min mun ändå. Jag har sagt åt honom att jag vill vi ska köpa en sån men det har inte blivit av ännu, tyvärr för min del för jag skulle älska det!
    Vill också ha en sån men det är svårt att hitta rejäla som inte är smeckiga. Vill inte få en massa skavsår från metallpinnar som sticker ut här och där som de är i de vanliga spreaderserna man hittar.
    Naughty by nature
  • Anonym (MrNaughty)
    Agridulce skrev 2012-04-11 10:57:41 följande:
    Vill också ha en sån men det är svårt att hitta rejäla som inte är smeckiga. Vill inte få en massa skavsår från metallpinnar som sticker ut här och där som de är i de vanliga spreaderserna man hittar.
    Det är ju sant. Gillar verkligen "funktionen" på en mouthspreader. Kan ju med fördel kombineras med annat som töjer ut och lämnar öppet på andra ställen.

Enda invändningen jag själv kan känna är det rent visuella. Det ser lite groteskt ut synnerhet en del av de där krokvarianterna. Men det kanske finns någon estetiskt tilltalande modell också.
  • Agridulce
    Anonym (MrNaughty) skrev 2012-04-11 11:06:50 följande:
    Det är ju sant. Gillar verkligen "funktionen" på en mouthspreader. Kan ju med fördel kombineras med annat som töjer ut och lämnar öppet på andra ställen.

Enda invändningen jag själv kan känna är det rent visuella. Det ser lite groteskt ut synnerhet en del av de där krokvarianterna. Men det kanske finns någon estetiskt tilltalande modell också.
    Det finns estetiskt tilltalande modeller också. Har sett bilder på dem men inte hittat på nätet någonstans.
    Sen är ju inte jag riktigt typen som går och köper en gag till mig själv. Det förtar ju lite av poängen.
    Naughty by nature
  • Anonym (MrNaughty)
    Agridulce skrev 2012-04-11 13:33:54 följande:
    Det finns estetiskt tilltalande modeller också. Har sett bilder på dem men inte hittat på nätet någonstans.
    Sen är ju inte jag riktigt typen som går och köper en gag till mig själv. Det förtar ju lite av poängen.
    Jo precis. Det är precis som med halsband och koppel. Är ju inte riktigt samma sak om slynan köper det själv och sen låter sin "ägare" använda det. Det är ju en symbolisk handling också, som en sorts förlovningsring, kinky style .
  • Anonym (mållös)
    Agridulce skrev 2012-04-11 13:33:54 följande:
    Det finns estetiskt tilltalande modeller också. Har sett bilder på dem men inte hittat på nätet någonstans. Sen är ju inte jag riktigt typen som går och köper en gag till mig själv. Det förtar ju lite av poängen.
    Naughty by nature

Håller helt med, det är killen som skall köpa (om nu han är den som dominerar) och jag skall bara få finna mig i vad han har hittat. Blev ju lite överraskad första gången gagen åkte på, hann precisa få fram "men vad" o sen satt den i mun o man kunde inte snacka. En väldigt överraskande situation där man kände sig hjälplöst utlämnad. Fan vad jag triggar på det.
  • Manmbo
    Bedhead skrev 2012-03-06 13:26:21 följande:
    Betsel (bit) är snyggare. Men svåra att få tag på, tycker jag.
    Håller jag med om (att det är snyggare)! Gagball har jag aldrig haft, vill inte, tycker det ser fånigt ut, kommer aldrig att testa.
    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • Anonym (mouth-spreader)
    Anonym (mållös) skrev 2012-04-11 15:54:21 följande:
    Håller helt med, det är killen som skall köpa (om nu han är den som dominerar) och jag skall bara få finna mig i vad han har hittat. Blev ju lite överraskad första gången gagen åkte på, hann precisa få fram "men vad" o sen satt den i mun o man kunde inte snacka. En väldigt överraskande situation där man kände sig hjälplöst utlämnad. Fan vad jag triggar på det.
    Det är han som ska köpa för att det ska bli rätt.. :)
  • Anonym (+)

Låter det inte ändå dämpar den något för dom som måste tänka på sina grannar eller om det finns flera personer i huset 

Svar på tråden Använder du gagball