• Anonym (mållös)

Använder du gagball

Vi använder gag-ball ibland, eller ja, snarare jag då och tror också att det är det som är vanligast att tjejen får ha gag-ball, men är lite nyfiken på om det verkligen är så och hur vanligt det egentligen är. Skriv gärna om ni är kille eller tjej också.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du gagball
  • Trust me

App, app, app!

Nu börjar det likna en runktråd det här.  

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Agridulce
    Anonym (ug kvinna) skrev 2012-03-06 13:20:07 följande:
    Vad gillar du för modell? Mindre gag...? Eller vad? Jag är väldigt oerfaren på detta med gagball som du märker ;)
    Det finns olika storlekar ja. Det varierar väl mellan small till XL. Den på bilden är väl en large - XL.
    Jag har inget behov av att se ut som en julgris och den på bilden är mer pajasvarning för mig.
    Men kika på en riktig butik inte en sån som säljer rosa fluffbojor och plastgrejer.
    Naughty by nature
  • Bedhead

Betsel (bit) är snyggare. Men svåra att få tag på, tycker jag.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Agridulce
    Trust me skrev 2012-03-06 13:19:31 följande:
    Man tar trosorna stoppar in i munnen och knyter något runt. Blir tvärtyst förutsatt att det inte är några fåniga stringvarianter för då får man fylla ut med något annat. Strumpor t.ex.
    Det är väl inte mitt fel att hon har använt för små trosor eller. Skrikandes 
    Fan ta den som stoppar in strumpor i min mun. Uäck!!!!! Kräks
    Naughty by nature
  • Trust me
    Agridulce skrev 2012-03-06 13:26:49 följande:
    Fan ta den som stoppar in strumpor i min mun. Uäck!!!!! Kräks

Hahahah!
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Agridulce
    Bedhead skrev 2012-03-06 13:26:21 följande:
    Betsel (bit) är snyggare. Men svåra att få tag på, tycker jag.
    Well både du och jag vet var man hittar dem. Läderverkstan, Läderverkstan och Läderverkstan åter igen. Love it.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym skrev 2012-03-06 13:24:15 följande:
    Kanske en hand runt halsen också ?  
    Alltid uppskattat. Om mannen vet vad han pysslar med förstås.
    Naughty by nature
  • HäckHäxan

Har aldrig använt och som det ser ut nu så lär jag aldrig göra det heller, så det röstade jag på. Däremot så vet jag också att saker förändras under resans gång.

En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Anonym (slavegirl)

nja, mannen använder det på mig ibland. tycker inte om det men kan ändå vara tacksam över att han inte bara förväntar sig att jag ska kunna vara tyst ändå i vissa situationer.

• murderdoll13

Nej, det verkar väldigt töntigt.

Svar på tråden Använder du gagball