Problem med facebook idag?
Någon mer som inte kommer in på FB? På datorn står det bara att sidan inte kan hittas och på telefonen står sidan bara och laddas utan att något händer. *abstinens*
Någon mer som inte kommer in på FB? På datorn står det bara att sidan inte kan hittas och på telefonen står sidan bara och laddas utan att något händer. *abstinens*
Min funkar inte via appen
mmm kommer inte heller in =( Har lite att greja med på castle ville innan jobbet ju.. nörd, haha ne men har blivit en slags avkoppling att sitta med det medans man väntar på att tiden ska gå.
funkar inte här heller, sidan kan inte hittas ,
Jag kom in vid 6 i morse...då satt jag i lugn och ro och käkade frukost innan ungarna vaknade. Hann göra ett fotomontage och lägga in och hoppades på massor av roliga och peppande kommentarer. Nu vet jag ju inte vad folk tyckeeeeeer....funderar på att skriva ut fotona och gå runt och visa random människor på stan istället.
funkar inte för mig heller... varken dator, mobilsajt eller appen för android. Eftersom det funkar för vissa kanske det har o göra med vilken operatör man har. Jag har telia på mobilen och på det fasta bredbandet hemma. har testat mobilen både med det mobila bredbandet och WIFI. inget funkar.
Funkar inte här heller :/ jag som skulle lägga in en annons på en köp och sälj sida :/
Får väl städa i stället då...
Men nu funkar det.
jippi....
Whohoooo!!! FB funkar igen!!
Europabörserna föll kraftig på förmiddagen, men har nu sakta återhämtat sig. Fan va Facebook ställer till det !!!
Att inte Zuckermannen kan hålla lite bättre ordning på skiten. Tror det får bli en insändare om detta....
Jag kom inte heller in på facebook tidigare imorse, inte sambon heller. Men nu funkar det som det ska igen
Man missar väldigt mycket när man sover till 10.30 märker jag!