Lägsta bud... hur långt vågar man gå?

7 veckor sen vi la vårt bud nu.. Inget händer och jag blir snart tokig!
Ska man se till pantbrevet så ligger vi över detta med nära 700 000. Men så har de gjort en del med huset också så de kan ju ha högre lån.
Hm.. hade egentligen tänkt att vara rätt anonym men visst. Här är länken till huset och så har jag avslöjat i vilken stad jag bor w4.objektdata.se/pregen/493/OBJ23305_1147524493/hemnet.htm
Tack för era peppande kommentarer!
frökenelisabeth: Anledningen till att vi la det budet vi gjorde var att vi inte var intresserade av att gå så högt och samtidigt inte ville lägga ett överpris. Och det visade ju sig med tanke på att ingen annan budat att vi inte borde lagt högre heller. Så vi känner oss nöjda med det. Men hade någon mer köpare varit intresserad och lagt ett nytt bud fanns fortfarande möjligheten att vi kunde lägga ett nytt och inte lagt vårt max direkt.
Efter åtta veckor blir vi överbjudna med 50.000kr. Jaha, då är det bara att fundera på om vi ska fortsätta och i så fall hur.
Och där kom nästa bud. Nu ligger budet på 2 miljoner. Helt plötsligt vaknade två spekulanter på en och samma gång! Är ju nästan så man börjar tro på lejt folk . Vi ger oss nu tror jag i allafall.
Vi får sms varje gång något nytt bud har lagts. Fick ett precis nu. Ytterligare 50.000 lagt.
2,2 miljoner nu. Stigningen gick fort när de andra två väl vaknade. Så långt är vi inte beredda att gå så vi hoppar av. Ska ändå bli spännande att se vad det slutar på tillslut.