• Anonym

Idiot till fästman

Relationsproblem ? Han har väl sexuella lustar han oxå ? jag fattar inte riktigt varför du blir arg ?

• Anonym

Har hört att färska spermier är bättre än gamla.

• Anonym
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 20:44:36 följande:
    Men vad fan jag ligger i sängen, hur svårt kan det vara? 

Man behöver ensamsex ibland oxå oavsett om du ligger i sängen o vill ha barn :) Helt normalt av din man tycker jag .
    Du kanske har för mycket fokus på just barn så han tycker sex med dig är jobbigt o att han inte känner känslorna hos dig tex .
  • Anonym
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 20:52:58 följande:
    Eller hur, när man satt ett mål tillsammans och har en dröm tillsammans så fuckar man inte upp det med sån skit,

Tur att nån fattar hur man känner
    men snälla, en dröm tillsammans ja men måste allt han gör bara ha med det att göra ? Tänk efter nu, han vet att felet är hans att ni inte blir gravida, han vet att ni inte blir gravida av att ha sex med varandra, du fokuserar bara på att bli gravid , hallå , han måste väl få ha ett liv oxå ?
  • Anonym
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 20:57:39 följande:
    Ensamsex för honom är med porr som innehåller analsex och gruppsex ETC, det får mig att må Kräks  

Han vet hur mycket jag vill ha barn och han tycker kanske att känslorna går upp och ner men nu har vi bestämt detta så då får han hålla ord.

Vad har hans sexuella syner med att ni bestämt att skaffa barn att göra , allvarligt , jag fattar inte ?
    Ok ni vill ha barn , men betyder det då att ni aldrig får onanera , kolla porr eller annat då ? 
  • Anonym

Har han inte ens rätt till sin egen kropp mer? Tänk om han kom och sa till dig att du inte fick pilla på dig själv?

• Anonym

Snälla ts , förklara för oss vad hans runkande har med eran barnlöshet att göra ?

• Anonym
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:48:34 följande:
    Men det är väl lika effektivt som att ha sex med mig Rynkar på näsan plus att det då blir en njutning för oss båda PLUS en liten chans att få plussa. 

Otrohet är väl att ta i men det är väldigt nära, och ännu närmare om man tänker på den situation vi är i nu
    Men alla män leker med sig själv ibland o bör få göra det :)
    Lek med dig du oxå så får du njutning o din man kan leka ensam som han vill , man behöver egosex ibland.
    Era chanser minskar ju inte för att han runkar 
  • Anonym
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:57:07 följande:
    Vänta får inte ihop matematiken. 

En runk - en sats- en liten chans att lyckas som försvinner. 

Jag leker med mig ibland, men ansvaret vilar främst på honom 
    Stackars man som har en kvinna som lägger skulden o ansvaret på honom för dom inte blir gravida . Jag förstår nu när jag läser dina inlägg att han hellre runkar till filmer än att ha sex med dig i sängen i rummet bredvid .
    Se din man som någon du älskar o vill bilda familj med istället för nån som har gjort så du inte blir gravid . 

Du kräver ju så mycket av han så han kanske har tröttnat . 
  • Anonym
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 22:08:41 följande:
    Otroligt fina saker du skriver. har det nått med din bild att göra? Man kan bli lite konstig av sånt. 

Jag ska inte behöva "binda honom" ifall han försöker klara detta med mig till 100% och inte göra egoistiska handlingar. 

Datorn var en olycka i all hast, men tur i oturen den stationära är i sovrummet så det blir inget porrtittande på länge. 

Jo jag vet det, men tror det är bättre med för många än för få
    Jag hoppas han kommer på bättre tankar o lämnar dig innan du blir gravid om du har den synen
Svar på tråden Idiot till fästman