• Anonym

Idiot till fästman

Anonym skrev 2012-03-10 16:06:05 följande:
    För att dom har en sexualitet,?????? Ja, gud bevare oss för att männen i våra liv har en sexdrift och inte vill bli sedda som avelshingstar

Jag har inte min karl för avel, men gillar ändå inte onani av något slag, till något slag. Det var han fullt förstådd med innan vi vart ihop, så det gick han med på när vi blev ihop. Och skulle han göra något är det slut på en gång. Då rycker han ut med huvudet före. Men tydligen är jag värd att stanna hos och han får allt sex oralsex avrunkningar han kan behöva för att vara nöjd så
  • Anonym
    Cersei skrev 2012-03-10 18:05:09 följande:
    Så du skulle allvarligt talat avsluta ett bra och fungerande förhållande för en sån skitsak som att han onanerar? har du dålig självkänsla eller hur kommer detta sig? "gillar inte" tycker jag inte är en bra anledning. Jag gillar inte fisk men jag skulle inte slänga ut min man för att han lagade lax. Jisses

Nej men du ogillar ju bara, jag blir äcklad och mår dåligt av att ens tänka vilken man eller kvinna som helst som onanerar, för mig är det lika vidrigt som våldtäkter,prostitution osv. Jag tycker inte det hör hemma i en relation alls. Och som sagt min karl har gått med på det. Och han vet vad som gäller.
    Faber skrev 2012-03-10 17:19:47 följande:
    Så om du är på konferens och han runkar ensam hemma så slänger du ut honom om du får reda på det, korrekt?

Ja det skulle jag aldrig tolerera och det skulle jag märka om han hade gjort först och främst för han kan inte undanhålla saker då får han dåligt samvete och jag skulle se om han försökte ljuga, sen så skulle jag märka det på sexet och sagget. Så ja han skulle ryka ut på en gång.
  • Anonym

Håller med texten ovan. Varför tror vissa kvinnor att det är deras rätt att uppfostra och bestämma vad som är rätt/fel för just sin sambo/man??? DET blir jag äcklad av. På riktigt. Jag är tjej och jag har varit i förhållande där mannen skulle bestämma ALLT. Då fick jag till slut fly. Men kvinnor ska vara lite ragator och klaga på HUR det ska städas,  och om mannen får röra sin EGEN kuk? Det är hans!!!  Sen har man såklart ett val när man blir tillsammans med någon, vad man har för principer osv. Men man är inte mamma till sin egen man. Jag hade spytt på mig själv om jag hade försökt styra min kille på det viset...
    Även om vi försöker få barn. 

• Anonym

Alla har rätt till sitt privata sexliv så föredrar en man att kolla på porr och dra en handtrall så får ni vacker acceptera det !

• Anonym
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-12 07:10:05 följande:
    Hur vet du det? Visa gärna någon form av bevisning på det, tack.
    min karl runkar inte, det finns liksom inget syfte till det.
  • Anonym
    Anonym (Barnlös tjej) skrev 2012-03-11 12:15:00 följande:
    Men alltså dina problem måste ju bero på något du har varit med om i barndomen och förträngt? Skulle man leta inom psykologisk litteratur så skulle man säkert hitta patienter som har samma problem som du, och teorier eller förklaringar till varför det blev så. En psykoanalytiker skulle älska att sätta tänderna i dina problem.
    ledsen att göra dig besviken, men har gått hos psykolog har inga "men" från barndomen alls
    har heller inga störningar utan är helt frisk och normal btw 
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-12 12:24:56 följande:
    Hur vet du att han inte gör det? Är ni tillsammans 24/7?
    nej för han har ALDRIG fått orgasm han kan inte det, så får honom är den där runken inge skön. han gillar mer sex för det är en annan känsla men "finalen" är lika "tråkig" som annars tyvärr. så han VILL inte runka.
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-12 12:28:58 följande:
    Ja, då är det GIVETVIS sant..Förresten undrar jag om du kan visa bevis på det du skrev högre upp här..att det finns män som aldrig runkar. Eftersom du skrev att det är sant, utgår jag ifrån att du har en källa på det påståendet.
    men vissa kvinnor onanerar aldrig heller, varför är män djur som MÅSTE runka, dom är människor som vi andra, alla har inte det behovet oavsett kvinna eller man.
  • Anonym
    Linyana skrev 2012-03-12 12:43:29 följande:
    Hur kan man vara otrogen med sina egna händer ? att ta på sin egen kropp, bröst, 
    huvud, fötter, axlar, snopp vad som helst, är inte otrohet. sen hade han inte fysiskt sex
    med någon annan heller.

Tro mig, jag hade väldigt emot porr förut, och kunde till och med göra slut med en kille 
    på grund av det. 

Jag ser hellre att min kille runkar över porr, jag skulle aldrig kedja han fast i ett sånt
    förhållande att han inte ens fick tillfredsställa sig själv. bättre porr, än att faktiskt ut
    och ha sex på riktigt med en kvinna!!!...

måste det vara antingen eller? antingen måste han sitta svettig i en stol och runka till porr på datorn eller så är han otrogen med en annan kvinna?

Finns män som inte runkar och som kan behandla en med respekt och inte går och är otrogen.

vetefan vad folk dras till för skit killar... urgh! 
  • Anonym
    Linyana skrev 2012-03-12 13:01:47 följande:
    Jag säger - det är BÄTTRE att sitta i en stol och runka till porr. 
    ÄN att hitta sin man över kvinna !!!? eller ?

Så, om min kille kollar på porr, respekterar inte han min då ?
    respekterar inte jag min man om jag kollar på porr ?
    jag respekterar att han behöver ha egen tid, likaså han.

"vetefan vad folk dras till för skit killar... urgh!" 
    (Nu behöver du inte kalla oss för skitar)

bättre självförtroende, mindre kontrollbehov, mindre svartsjuka, så
    kommer ni se att ert förhållande blir bättre =)

kom ihåg (om man kväver duvan för hårt, dör den)  
    Jag har bra självförtroende,
    Jag vet vad jag är värd och skulle aldrig nöja mig med mindre, Och är inte någe svartsjuk, jag går på måttot "Hälften av det du oroar dig för händer aldrig, den andra hälften händer ändå så varför oroa sig?",
    Jag litar på min partner fullt ut, Jag vet vad jag har honom och att jag har funnit min rätte,
    Och jag kontrollerar ingenting, o behöver inte kontrollera något heller, vår relation bygger på ärlighet och tillit och kärlek. Han säger att han inte har behov av att runka och inte vill det. då litar jag på honom, istället för att misstro som alla andra här gör att "han runkar ändå" nej, jag litar på hans ord, jag tror på vår kärlek och jag känner honom, och vet vem han är. Jag vet när han talar sanning.
Svar på tråden Idiot till fästman