• Anonym

Idiot till fästman

Linyana skrev 2012-03-12 14:34:37 följande:
    Det är bra. 

Men du behöver inte klandra andra då att dom kan ha ett helt lyckligt fungerande förhållande,

även fast porr är inkluderat...  

Jag klandrar inte andra. Jag säger bara åt alla att inte dra ALLA killar över en kam, det finns undantag som inte ljuger och runkar i smyg, finns dom som inte behöver porr i sitt liv. Alla är inte runkande porrgalningar som smyger eller ljuger om att dom inte gör det. Och eftersom ts uppenbarligen inte är ett fan av killar som runkar och ser porr, kanske hon ska ta den andra sidan? En kille som inte är i behov av porr och runka, utan hon duger fint, och dom kan planera barn och hon kommer i sexlivet alltid som prioritet ett av den killen. Han har alltså inga behov att sätta sig själv före. Och dom får en fungerande relation. Och ts sambo borde vara med någon som gillar onani och själv gillar porr eller bara accepterar det. Det finns en åt oss alla, vi behöver inte slåss om killar som inte passar oss och vi behöver inte finna oss i att må dåligt i en relation. Viktigaste är att hitta en liksinnad och det finns det många av
  • Anonym
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-12 12:48:14 följande:
    Jag tror inte TS ser det som otrohet utan att hon förlorade en chans till att bli gravid plus att hon inte gillar porr.
    Linyana skrev 2012-03-12 13:01:47 följande:
    Jag säger - det är BÄTTRE att sitta i en stol och runka till porr. 
    ÄN att hitta sin man över kvinna !!!? eller ?

Så, om min kille kollar på porr, respekterar inte han min då ?
    respekterar inte jag min man om jag kollar på porr ?
    jag respekterar att han behöver ha egen tid, likaså han.

"vetefan vad folk dras till för skit killar... urgh!" 
    (Nu behöver du inte kalla oss för skitar)

bättre självförtroende, mindre kontrollbehov, mindre svartsjuka, så
    kommer ni se att ert förhållande blir bättre =)

kom ihåg (om man kväver duvan för hårt, dör den)  

• Anonym
    Linyana skrev 2012-03-13 12:35:16 följande:
    "ts sambo borde vara med någon som gillar onani" 

herregud, som jag skrev... det är inte otrohet eller FEL, att använda sina
    egna händer på sin egen kropp. om min kille skulle förbjuda mig från att 
    ens känna på min puppa skulle jag göra slut direkt! Min kropp är min kropp!  
    Ja, din kropp är din kropp men alla tycker väl olika. Det är väl bara att acceptera, passar det inte får man väl leta vidare.. svårare än så är det inte.
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-13 13:02:19 följande:
    Så du tror alltså att ts inte blir gravid för att han runkar?? HAHA!!
    mycket möjligt, då satsen försämras vid mycket utlösning. var 3 e dag som dom har sex är exemplariskt för graviditet, men runkar han emellan sjunker chansen till barn helt klart.
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-13 13:02:19 följande:
    Så du tror alltså att ts inte blir gravid för att han runkar?? HAHA!!
    Väldigt svårt att bli gravid av att han runkar.. Inte direkt så spermierna flyger till fittan och gör en gravid., så klart det inte ökar möjligheten för graviditet om man runkar. har man sex ökar det möjligheterna ´
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-13 13:06:18 följande:
    mycket möjligt, då satsen försämras vid mycket utlösning. var 3 e dag som dom har sex är exemplariskt för graviditet, men runkar han emellan sjunker chansen till barn helt klart.
  • Anonym
    nevermind skrev 2012-03-13 13:44:59 följande:
    Om hon har ägglossning vill säga. Annars är det klart han kan runka.
    Jag vart gravid trots att jag inte hade ägglossning och vi hade låga chanser till att bli gravida öht.

Min cykel har alltid varit 28 dagar prick och då ska ägglossning infalla ca 14e eller hur? jag vart gravid den 7e en vecka efter mens. så alla chanser till att bli gravid bör prövas  

med mitt första barn vart jag gravid exakt på ägglossningsdagen. så man kan nog ha sex jämt och ändå bli gravid inte bara under ägglossning. 
  • Anonym
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-13 15:05:25 följande:
    samma här, första barnet blev jag gravid precis när jag hade ägglossning, andra barnet 5 dagar efter mens. Att jag vet så säkert är för att jag skrev upp pch höll koll på mens och ägglossning. Enda gången jag inte tror att man kan bli gravid är när man har mens. Så då är det ju fritt fram för honom att runka egentligen.
    Har fyra vänner som även blivit gravida under mens så fullt möjligt hela cykeln att bli gravid
  • Anonym
    Anonym (Förstår dig!) skrev 2012-03-13 15:13:04 följande:
    Kunde inte säga det bättre själv! jag och min sambo försöker också skaffa barn och självaste läkaren på mvc sa till mig att spermakvalitèn ökar om mannen "sparar" på sig och att man gärna ska vänta två-tre dagar mellan utlösningarna!

Ja precis våran läkare sa det med när han skulle lämna spermaprov, För att spermierna skulle ha bästa chansen och vara flest till antalet och vara pigga skulle man hålla sig i minst 3 dagar innan han fick göra provet och få utlösning. då frågade vi ju självklart om chansen till graviditet? då gällde detsamma.
  • Anonym
    Linyana skrev 2012-03-13 15:08:43 följande:
    Man kan inte äga en annans kropp =) 
    Nej, självklart inte! Men kan inte äga ens partner heller.. så då kan ju han vara otrogen eftersom det är HANS kropp. Men oftast är man överens i ett förhållande om vad som är OK eller inte och är man inte överrens om det så separerar man ju oftast? :)
Svar på tråden Idiot till fästman