• Anonym

Idiot till fästman

Om det nu bara är hans sperma som du vill åt så kan du väl be honom spruta i en burk eller något när han runkar så kan du inseminera dig själv. Det borde väl inte spela  någon rol för dig hur du får sperman upp i muffen.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-09 13:19:33 följande:
    Just det, ni har kämpat i åratal. Och vad du skriver så är det ju hans fel (för få spermier). Tänk vilken j*vla press det måste vara på honom! Hur dåligt han troligen mår pga att han inte kan ge dig det där barnet som du så gärna vill ha! Tycker fruktansvärt synd om din man! Förstår att det är frustrerande och irriterande för dig, och jag gillar inte heller porr. Men tänk på att kolla på porr och tillfredsställa sig själv kanske är hans sätt att fly undan all press en liten stund. Egetsex utan krav. Jag kan tänka mig att han känner sig väldigt stressad och känner krav på sig varje gång ni har sex! 
    Ja men, ts och partnern vill ha barn ett beslut DOM valt, Han är den som har "svårare" att tillverka barn, borde inte han då vara EXTRA mån om att det funkar? eller har han då rätt att bara skita i deras önskan, hennes önskan och sätta sig och runka bort alla chanser till barn?

Jag tycker han får skärpa sig, han är den som är minst fertil, då bör han göra ALLT han kan för att dom ska kunna få, annars är det ju bara ignorans som gör att han skiter iallting och bara tänker på sig själv.
    dom är ju faktiskt TVÅ i relationen 

I vår relation hade min man haft cancer så chanserna var jävligt små att vi skulle kunna få barn, inte fan runka han och titta porr? nejdu! han tog varje chans han kunde till att ha sex och försöka få barn, han tog det på största allvar, och åt rätt, drack rätt, la ner alla onyttigheter, vi drack grape juice och tamefan allt! vi båda jag åt nyttigare bättre, drack bättre, började gå på vitaminer och fan vet allt. några månader senare så vart jag gravid och idag har vi barn tillsammans. VI gjorde det TILLSAMMANS. inget enmans race att skaffa barn inte.. 
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-09 13:54:34 följande:
    Om inte frun skulle komma hem förrän om låt säga en vecka då?? Skulle han då vänta en vecka? Du tycker alltså på fullaste allvar att man har ett dåligt förhållande om man onanerar ibland?
    Alla gör ju som dom vill. Men jag skulle då ha väntat på min partner, tillgiven och lojal och ärlig är några grundstenar att ha i åtanke. min tillgivenhet till min partner gör att jag skulle göra vadsomheslt för honom!
    så ja jag tycker han kunde ha väntat, en dag, en vecka, månader. om det vore så. 
  • Anonym
    Johan75 skrev 2012-03-09 13:53:43 följande:
    Ungefär som du själv då?
    Jag respekterar hur andra gör, jag skiter fullständigt i om alla onanerar.
    Jag förklarar bara ett annat sätt att leva som funkar jätte bra för mig och flera  
  • Anonym
    Johan75 skrev 2012-03-09 14:04:07 följande:
    Så det var inte du som skrev följande?

Respektfullt? Knappast!

Jag skrev första inlägget Ja, andra inlägget Nej.
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-09 14:06:55 följande:
    Du kan ju inte vara sann alltså..och hur fasen kan du veta så tvärsäkert att inte din gubbe runkar ibland i sin ensamhet?? Eller är du alltid med honom och håller kollen på det??
    Vi gillar att umgås, det är väll inget konstigt med det?, Vi är väldigt liksinnande och trivs i varandras sällskap, egentid finns det knappast tid med flera barn i hushållet. Men partner tid det har vi varje kväll  
  • Anonym

Snälla ts - gör slut. Du har en partner som du har noll respekt för.

Du anv'nder våld för att han tar på sin egna kropp.

Att han runkar gör inget med er barnlöshet.

Han mår nog inte så bra av att veta att det är hans fel att du inte får ditt efterlängtade barn.

Hur fan kan man vilja förbjuda någon att ta på den egna kroppen? Lägger du dig i hur han torkar sig när han bajsat också?

Han gör allt med dig för att ni ska kunna bli föräldrar - ändå kan du bara klaga.

DU har kanske inget behov av att onanera - men HAN har det.

• Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-09 14:11:35 följande:
    Ni umgås väl knappast 24/7??
    Oftast, hela helgerna gör vi det iallfall. övrig tid jobbar han och jag är hemma. så vi träffas när han kommer hem från jobbet. på helgerna har vi massa projekt ihop och fixar med huset, vi har mycket att prata om och är bästa vänner, plus att vi är partners, föräldrar. så vi gillar att umgås med varandra. Inge konstigt i det.
  • Anonym
    Sven Justus skrev 2012-03-09 14:11:52 följande:
    Nu förstår jag att du trollar. 
    Tror du inte riktigt förstått vad trolla innebär?

För jag talar min sanning, min åsikt, min yttrande frihet. det har alla rätt till eller misstar jag mig? Det kanske är trolla? 
  • Anonym
    Pussesnuttan skrev 2012-03-09 14:15:23 följande:
    Hur har du det med biologin Ts? Spermier NYBILDAS, så det lär inte spela någon roll om han runkar eller inte.
    Hyggligt av dig att "respektera situationen".
    Antalet spermier i ett ejakulat beror dels på hur många som bildas i testiklarna, men även på hur bra transporten är ut från testiklarna och hur täta uttömningar mannen haft. Ju längre stimuleringstid före utlösning, desta fler spermier. Tätare uttömningar påverkar totalantalet spermier och ejakulatets volum, men det finns inget som säger att de spermier som kommer ut skulle ha sämre förmåga att befrukta - troligare är att de färre spermierna är dugligare.

Inget man vet. så jo han kunde alltså då runkat ut det som skulle blivit deras barn om dom hade haft tur..
    nu fick hon inge sex och ingen chans till att bli gravid klart det är surt för ts.. 
Svar på tråden Idiot till fästman