• heli78

IVF Umeå

Hejsan allihopa!
    Jag har också gjort min första IVF i Umeå, närmare bestämt den 31/8. Plussade 20/9 (tjuvtestade innan + också) och på VUL såg vi ett hjärta picka i v 8+0. Detta är verkligen en resa värre än värsta berg- och dalbanan. Har haft blödningar tidigt och var helt säker på att detta inte skulle bli något. Efter VUL har jag dock inte haft mer blödningar och nu hoppas jag bara jag kan sluta noja om MF och bara njuta. Men det är inte lätt. Har följt tråden ett tag utan att skriva och det är så skönt att se att det finns fler än mig, jag är inte ensam. Tack alla för att ni delger era erfarenheter, tråkiga som roliga.

• heli78

Vacker blomma: Jag blödde i tre omgångar under de 9 första veckorna och det var både brunt och slemhinnebitar som kom ut. Var helt säker på att det var kört, men är nu i v15 och fortfarande gravid.

• heli78

Jag hade blödningar i tre omgångar under de första 8 veckorna. Inte jättemycket, men med klumpar i. Var så säker på minus, men är nu i v 18 och fortfarande gravid. Blödning behöver inte betyda att det är kört.

• heli78

Grattis till alla plus!! :)

Freja 150: Jag ringde i v 11 och i v 12 ville de ha den första träffen.

• heli78

Mammaidamaria: Då har vi BF dagarna efter varandra. :) Jag har dock inte varit på rul ännu. Fick tid först 27/12. Känner du fosterrörelser än?

• heli78

Mammaidamaria: Lite som en fisk bara, men jag börjar känna mig säker på att det inte är gaser iaf. ;) Jo, det är första.

Barreliten: Det låter som växtvärk. Jag hade mycket av det i v 10-12 ungefär, sen har det lugnat sig lite. Men jag oroade mig också...

• heli78

Har lagt in mig på listan. Var på RUL förra veckan och allt såg bra ut. Skönt! Håller tummarna för att alla kämpar lyckas under 2013!!!

{#emotions_dlg.flower}Väntrummet 
    * jenads (inväntar FET i Jan) 
    * VackerBlomma (inväntar FET i Jan) 
    * vårt 2012 
    * drömmer om ett barn (5:e försöket) 
    * Kvinna32 (4 försöket efter jul)
    * Solgudinnan (inväntar FET i jan, försök nr 9)

{#emotions_dlg.flower}Sprayar 
    *Mirage

{#emotions_dlg.flower}Sprutar 

{#emotions_dlg.flower}Väntar på ÄP/ET/FET 
    * LongingForAChild (Avbrutet försök. Vänta till Januari) 

{#emotions_dlg.flower}Ruvar 
    * Sofiali77 TD 14/12 
    * Äppelkaka (3:e IVF, syskonförsök) TD 17/12 
    * Jennyz TD 18/12 
    * Nektar (1:a IVF) TD 28/12 
    * Norris TD 1/1 

GravidGravida 
    * fiffa (1:a IVF)  BF 20 Januari 
    * Mustikka (1:a IVF) BF 14 Feb 
    * Emilotta (1:a IVF) BF 18 feb 
    * EbbaGrön (1:a IVF) BF 12 maj 
    * Mammaidamaria (1:a IVF) 
    * Barreliten (1:a IVF)
    * EEJ (4:e IVF) Bf 20 aug  (VUL v 2 2012)
    * Freja150
    * 3villbli4 (1:a IVF)
    * jennyzbox (3e IVF för syskon) BF 19 aug
    *Heli78 (1:a IVF) BF 22 maj

BabyFödda * A79 (1:a IVF) Pojke 14 december

Svar på tråden IVF Umeå