IVF Umeå
Emki: Säger som Norris, ge för guds skulle inte upp redan! Det är livmodern som ger liv inte labbet! Ni får ju dessutom (pga av de nya reglerna) göra ett till ET om detta inte skulle gå vägen. Chanserna vid ET är ju trots allt något högre än vid FET. Skriv gärna in dig på listan!
Germany: Intressant läsning om hur du själv försökt påverka chanserna. Finns garranterat mycket som spelar in också som vi är omedvetna om.
Pratade med kliniken idag och gällande Folsyra så har dem frångått Folacin 5 mg och råder en att knapra 1 mg totalt om dagen istället. Detta är ju bra även inför spontana försök.
Drömmer om ett barn: Förstår om du har haft mer än fullt upp! Hoppas ni hittar bästa lösningen. Vet folk runt omkring er att du är gravid så dem inte sliter ut dig i ovetskap?
Ja, det är onekligen drygt. Nu har vi iaf bestämt oss för att vi "struntar" i den okända pengautgiften i vår och går in med inställningen att vi klarar det oavsett med eller utan privata lån. Sen får vi ta tag i ekonomin ordentligt i höst istället :P Mens? Njae, tror mig ha ordentliga förkänningar iaf som liknar tidigare försök efter Pergotime eller efter IVF. Spända och ömma bröst och öm ländrygg framför allt. Detta har pågått i ca 1 vecka så den kan inte vara långt borta. Det hänger dock lite på dagarna om vilken metod vi väljer. Dyker den upp säg senast onsdag blir det nog ett FET direkt :) Dröjer den och jag börjar med Provera senast till helgen blir det Pergo innan ett FET i juni.
Alla: Kliniken har öppet hela juli ut men efter midsommar är det nog mest återföringar som gäller. Stängt sedan till 5 augusti tyckte jag dem sa.