• Nektar

IVF Umeå

Hittade en intressant sida om ligament, molvärk och ryggont: http://www.graviditetstecken.se/ontimageochrygg.php. Det där med ligamenten som töjs ut känner jag igen. Framför allt då man sträcker på sig, hostar eller nyser kan det hugga till rejält. Jag hade kopplat det till äggstockarna jag..Har dock känt detta även vid pergotimestimulering och runt ägglossning, så får inte riktigt ihop det. Men Drömmer om ett barn; om du inte känt detta innan håller vi tummarna för att du är gravid nu :)

• Nektar

GRATTIS Mayflower :)

Drömmer om ett barn: ja, nu börjar man verkligen gå som på halster!

Tack för att ni håller tummarna!

Är det vanligt att td är tidigare vid fet? Satt in den 12e båda gångerna men td blev två dagar tidigare nu, varför? Samma äggskörd..

• Nektar

Internet nere i 2 dagar så skriver kort från min dåliga mobil..

Ingen mens ännu. Vid et kom den motsvarande igårkväll. Ni som gjort några försök, skiljde det sig på vilken rd blödningen kom?

• Nektar

Herregud så underbara nyheter, unnar er verkligen detta så gullig som du har varit genomgående i detta forum! Grattis! Några fler symptom som gjorde att du testade tidiare?

Jag tror jag väntar till söndag morgon, men blir illamående bara av att tänka på att testa!

Någon fler som kan säga om blödningen kommit på olika rd vid misslyckade försök? Vill inte känna en falsk trygghet, men det är svårt att inte börja hoppas lite extra...

• Nektar
    Petto 83 skrev 2013-02-22 22:02:35 följande:
    Drömmer om ett barn: förstår det. När man är van det där elaka -et så blir det lite svårt att ta in när det Äntligen blir ett +

Har inte jätteont, mer att det ilar till och från sen kan det som mola till men mest om jag ligger på rygg med utsträckta ben hmm Får väl se hur det tar sig annars kanske jag får ringa till kliniken och fråga

Håller tummarna för er! Hur menar du att det ökar, vid äggstockarna eller på annat håll? Borde väl vara kvar mer smärta för dig efter ett sådant äggplock, men det låter ju som det lika gärna kan vara ett plus på g! När är din testdag, du står inte i listan tror jag..
  • Nektar
    jennyz skrev 2013-02-23 07:06:23 följande:
    Nektar: vid mina ET har mensen eller påbörjande av mens i form av lite blod kommit ungefär samtidigt vid alla våra försök, endast stimulerade fet som mens uteblivit helt... Fick blod vid ung samma tidpunkt när jag var gravid med dottern, bara detta ET som jag var utan blod till TD åtminstone...

Drömmer om ett barn: ja tänk om det är två!!! Jag hade inte heller tänkt tjuvtesta denna gång, men hade lite illamående (inte så mycket, men brukar aldrig ha det) i samband med att alla blödningar höll sig borta längre än någonsin så jag testade lite tidigare, och skönt att testa i en helg så man kan njuta eller deppa i lugn och ro...

Petto: så har jag haft ett tag, känns ännu mer nu, hoppas det är växtvärk så vi snart får läsa om plus för dig också!! Själv har jag inte kunnat ligga raklång på ett bra tag... Men om du är orolig så ring kliniken och fråga, är det liknande värk som du hade direkt efter ÄP?

Ojdå, det där var ju motsatsen av vad jag ville höra eftersom det är stimulerar fet jag gör...någon fler med blödningserfatenheter vid stimulerat fet? Fortfarande inget i brallan här iaf. Så sjukt nervös!!
  • Nektar

Jennyz: Usch, min bra känsla är längre bort nu. Men man vill ju ändå vara realistisk! Vilka symtom menar du att du fick av femanesten?

• Nektar

Jennyz: Usch, min bra känsla är längre bort nu. Men man vill ju ändå vara realistisk! Vilka symtom menar du att du fick av femanesten?

• Nektar
    jennyz skrev 2013-02-23 15:15:11 följande:
    Nektar:jag har för övrigt läst om många som får blödning fast de äter femanest, jag åt tre tabletter om dagen har jag för mig, det räckte inte med normal dos för att hålla ÄL borta, kan vara därför min uteblev!!

Jag tar också tre om dagen och börjar må lite illa nu..men tycker mig känna lite andra saker också om än inte lika superkrämper som de som nyss plussat. Vi får se helt enkelt!!
Svar på tråden IVF Umeå