jennyz skrev 2013-02-23 07:06:23 följande:
Nektar: vid mina ET har mensen eller påbörjande av mens i form av lite blod kommit ungefär samtidigt vid alla våra försök, endast stimulerade fet som mens uteblivit helt... Fick blod vid ung samma tidpunkt när jag var gravid med dottern, bara detta ET som jag var utan blod till TD åtminstone...
Drömmer om ett barn: ja tänk om det är två!!! Jag hade inte heller tänkt tjuvtesta denna gång, men hade lite illamående (inte så mycket, men brukar aldrig ha det) i samband med att alla blödningar höll sig borta längre än någonsin så jag testade lite tidigare, och skönt att testa i en helg så man kan njuta eller deppa i lugn och ro...
Petto: så har jag haft ett tag, känns ännu mer nu, hoppas det är växtvärk så vi snart får läsa om plus för dig också!! Själv har jag inte kunnat ligga raklång på ett bra tag... Men om du är orolig så ring kliniken och fråga, är det liknande värk som du hade direkt efter ÄP?
Ojdå, det där var ju motsatsen av vad jag ville höra eftersom det är stimulerar fet jag gör...någon fler med blödningserfatenheter vid stimulerat fet? Fortfarande inget i brallan här iaf. Så sjukt nervös!!