• Micro

IVF Umeå

Drömmer om ett barn: även om jag inte vågar hoppas helt än så håller jag med dig mkt lugnare denna gång. Inte alls lika orolig för att jag har så lite symtom o när jag har känningar i magen. Mår i stort sett lika som sist. Inget illamående o känner inte mkt bara lite i magen ibland.

• Micro

Skönt att du får ett tidigt ul. Får göra som vi å ta d som en utflykt, kanske passa på att besöka Ikea. Vi sov över oxå, har 4 tim enkel väg men d var värt att åka. Ul för mig på onsdag på hemmaplan enligt önskemål fr kliniken. Efter d får jag planen för nedtrappning av alla mediciner. Sist slutade jag m sista medicinen ca v 12.

• Micro

Nytt ul idag, var eg idag som kliniken ville att vi gör första ul. Allt såg bra ut:)) är nu i v 7+2. Har fått charmar för nedtrappning av medicinen men vissa ska tas ända till v 16.

Lycka till imorgon BK!

• Micro

De kan visst bara lite mindre när d är ivf/ÄD enl min dr. Jag var i 7+2 o hon mätte till 6+6. De var helt normalt, men man räknar ändå att man är så långt gången spm man är.

• Micro

Förra grav fick jag info att vänta med bad till en vecka efter insättning. De andra gångerna inget om det alls. Funderar själv hur d är med träning. Är i v 7+6 o är sugen påtat börja träna lite styrka, känner att jag behöver d då jag inte träna upp d sedan förra grav bara annat. Vågar jag börja träna nu?

• Micro

Skönt att allt såg bra ut BK!
    Jag mår bara bra, lite trött men d är allt. Är föräldraledig från jobbet så jag passar på att sova middag m sonen ibland. Bokat tid för kub 25 aug o inskrivning på mvc blir inte förrän 9 aug pga semestertider.

• Micro

Jag är i v 8+4. Har inte kommit igång m träningen än men känner att d är behövligt. Har inte tränat upp styrkan sedan förra grav så känner att det behövs tränas.

Drömmer om ett barn: Hur gammalt är ditt barn?

• Micro

Drömmer om ett barn: ja d känns som att tiden gått fort, längtar ändå till kub för då är jag i v 12. Då är 2 viktiga milstolpar avklarade. Får inte veta kön på kub. Vi kommer nog vilja veta på rul om d går. Sist ville sambon veta så i slutet på rul så frågade jag o bm drog ul så vi fick tolka bilden själva, ingen tvekan om att d var en kille:) en av bilderna vi fick me hem visade samma:)

• Micro

Drömmer om ett barn: grattis, underbart att d såg bra ut. Jag har bf 5/3, drygt en månad innan sonen fyller 2, det blir ganska tätt men jag ville inte vänta kan ju ta tid att bli gravid.

Svar på tråden IVF Umeå