• Micro

IVF Umeå

Kunde inte hålla mig, hade dålig magkänsla o testade idag på rd 6 minus. Så det är en tung dag idag.

• Micro
    BK1986 skrev 2017-02-08 18:58:13 följande:

Hej tjejer. Idag gjorde vi ultraljud (12+0). Där fanns en liten sprattlande sak med armar, ben och minst en fot. ;) Så fantastiskt att få se att allt såg bra ut. Barnmorskan mätte krabaten till mellan 12+1 och 12+3, så storleken var också perfekt. Vi är så glada och vågar nu kanske hoppas på att det faktiskt kommer en bebis i augusti. <3

Åh vad fantastiskt härligt, jättegrattis<3
  • Micro

Testade igen idag o fortf minus, som förväntat. Bara att bryta ihop o komma igen.

• Micro
    Ivf-ulrika skrev 2017-02-10 09:18:40 följande:

Å jag har fått en rosa blödning i dag.. Visst är det härligt med motgångar :(

Ja, det är såååå roligt:) Är ju vanligt m blödning trots att d går bra, men inte roligt. Hoppas det upphör o går bra.
  • Micro
    Ivf-ulrika skrev 2017-02-10 11:31:15 följande:
    Tack...det är riktigt svårt att hålla hoppet uppe..men inget man kan göra..blir det nu missfall så betyder det ju att något är/har varit galet.

Hoppas du snart får ditt pluss...hur känner du dig förövrigt?
    Det känns ganska jobbigt, tur att sonen finns, är en solstråle<3 vi har 2 embryon kvar, ett försök. Vi gör äggdonation, osäkert om vi kan få samma donator att ge fler ägg, skulle vilja ha ett helsyskon men går d inte väljer vi en annan. Syskon viktigast. vet att d snart känns bättre snart o jag fokuserar på att få blödning efter avslutat medicinering o sen vänta in nästa mens för att börja behandling igen inför nytt försök. Fokus framåt gör d lättare.
  • Micro
    Ivf-ulrika skrev 2017-02-12 20:22:00 följande:

Hej

Vill bara uppdatera vad som hände mig dag:)

Känner mig glad men lång väg kvar innan man kan slappna av!

Så fantastiskt, jättegrattis. Så glad för don skull.
  • Micro
    Ivf-ulrika skrev 2017-02-22 06:55:23 följande:
    Detta gick nog inte bra fick nog missfall i natt.har blött sen 10 februari till och ifrån. Varit på VUL senast i går å då såg de en hinnsäck som satt längst ner i livmodern..som nog då var på väg ut!
    Nej!!! Fy vad tråkigt. Styrkekramar<3
  • Micro

Hej, hur får sfär er allihop? Jag har fått min mens igår efter tredje syskonförsöket. Känner att jag inte mår så bra efter senaste misslyckandet. Funderar på om vi ska köra ett till försök direkt m medicinstart imorgon eller om vi ska vänta minst en månad till.

• Micro
    U Bet I Am skrev 2017-03-29 23:17:37 följande:

Återföring imorgon. Håll tummarna! <3

Håller tummarna allt jag kan<3
  • Micro
    LottaU skrev 2017-03-29 21:37:49 följande:

Hej allesammans. Kul med så många lyckade äggplock i gruppen! :)

Tog ovitrelle ikväll, så äggplock måndag morgon. Hade tyvärr inte så många blåsor på ul, men hoppas ändå på ägg. Håll gärna tummarna!

Håller tummarna.
Svar på tråden IVF Umeå