Hela85 skrev 2013-05-20 19:34:28 följande:
Kunde inte hålla mig var tvungen att testa. På cb digitala test står det GRAVID 2-3! Trodde jag skulle svimma. Var helt inställd på ytterligare ett inte gravid. Nu börjar min nojjiga hjärna tänka att tänk om det visar fel men tror inte det då det faktiskt är 14 dagar sedan äggplock idag. Lyckan är total :)
Tänkte gå in och skriva att det var tydliga graviditetstecken du hade, mensvärk i flera dagar brukar vara graviditet på g. Stort grattis, måste kännas fantastiskt och omtumlande! Vi håller nu tummarna!
Själv tog jag ännu ett test ikväll, på vårofficiella testdag och det visar supertydligt + så det är väl bara att inse att den trötthet som gör att jag knappt håller ögonen öppna på bussen, den minskande kissblåsan på kvällen, de galet ömma brösten och den ev redan kännbara förändringen ovan blygdbenet faktiskt är tydliga tecken på att plusset stämmer :D Gravidtråden som är startad utifrån denna tråd, vad heter den? Kanske går att länka till i trådstarten Mustikka?
Santa86: håller tummarna på att du får sätta igång nu, vore ju skönt att slippa känna stress över att inte hinna med processen om något skulle dra ut på tiden.