Nektar skrev 2013-05-31 11:26:40 följande:
Har varit på koll nu och det var som befarat ett mf. Jätteledsamt att se fostret (dött v 6+0 ca) och veta att jag ännu har kvar att blöda ut det. Extra drygt med tanke på att jag redan blött i olika mängd i 3 veckor...ser fram emot att bli hormonfri
Usch så tråkigt !

Skickar en styrkekram !

äralltupptaget skrev 2013-06-02 19:44:24 följande:
Nektar- skickar en till styrkekram till dig och hoppas att ni orkar ta nya tag !
Själv har jag mått dåligt den senaste tiden. Jag började störtblöda i måndags och fick panik. Ringde i vild panik till karln som kom hem från jobbet, och sedan bar det iväg till läkaren på koll. Men allt såg bra ut och lilla pyret var kvar och hjärtat slog.. Så det var lugnt denna gången.
Har småblött hela veckan, mest brunrött vilket tyder på "gammalt" blod, men i fredags vid lunch så kom det ett "anfall" igen.. :( Men jag ringde inte läkaren, stöter kroppen bort det så finns det som inget att göra.. :(
Har en tid inbokad imorgon måndag så då får vi se om jag fortfarande är gravid. Då är jag vara i v 8+0 . Håll tummarna...
Jag vill kunna njuta av att vara gravid men än så länge är jag så rädd att något ska gå fel att jag knappt kan njuta :(:(:(
Vill bara att dessa 12 första veckor ska vara över, dvs den " kritiska" perioden för barnet..
Håller tummarna att det ser bra ut imorgon och att det är ofarliga blödningar. Styrkekram till dig också !