• tusa

IVF Umeå

Micro skrev 2014-02-19 16:13:36 följande:
    Jasså så du bor i där:) Vi bor på Östemalm men min sambo har föräldrarna å mormor ca 1,5 km in på Björsbyv fr Sinksundet, i ett vitt hus precis före kurvan, så vi är ofta där. Är någon av er Björsbyn?
    Glad Ja, det är ju nära! Vårt hus är gamla handelsboden/postkontoret/telefonväxeln, ligger bakom traktorverkstan, om du vet var det är? Kom förbi! Flört

Menar du om vi är från B-byn? Nej, ingen av oss. Sambon är från Ö-malm och jag från Lövskatan/Örnäset. Han köpte huset -04 och jag och sonen flyttade in -11. Vi bodde på Posön i 11 år före det.
  • tusa

Vet nån hur det funkar med VUL? Får man ett tidigt VUL genom IVFn i Norrbotten?

• tusa

Thesse, det var ju en skithäftig historia! Cool

...vill åxå bli spådd!

• tusa

Hej Santa!! Glad

Hur länge till ska du spraya? Jag är ju klar med IVFn, har testdag imorgon, men har plussat sedan i tisdags {#emotions_dlg.flower} Hoppas nu att nån stannar där inne till oktober!

Ja, jag tyckte också det var lite jobbigt, både med att komma ihåg alla 3ggr/dag, och det gjorde jag heller inte alltid...det blev förskjutet flera gånger för att jag försov mig ex. och ibland glömde jag den mitt på dagen, trots alarm!, så då blev det bara 2gg vissa dagar, andra dagar somnade jag ifrån sista sprayningen...sen blev jag sååå trött!! Bokstavligen sov hela tiden, kunde inte hålla ögonen öppna många timmar i taget, blev också väldigt tung i huvudet, som en blyhatt! 

Sprutorna är ju bara en/kväll och viktigare att ta som de säger, men de är myyycket trevligare! Blev på bra humör, huvudet lättade och blev rätt pilsk! Flört

• tusa

...de kan ta sig och växa ikapp, det är inte kört. Räkna inte bort nåt förrän TD!!
    Glöm inte att en massa mirakel händer i världen hela tiden Solig

• tusa

Ja, lutinus ger ömma bröst och jag kände precis likadant som du nu. Inga som helst symptom, inte mista stick, drag eller i i livmodern/ryggen, bara lutinusömma bröst, som jag ju inte kunde lita på...MEN så kom plusset på embryodag 13, alltså BIM -1!!! Det var verkligen suupersvagt och hade aldrig sett det med annan än CBt som kliniken skickade med oss Solig

• tusa
    Micro skrev 2014-02-27 09:38:38 följande:
    Vul visade inte många blåsor:(
    Men nån fanns väl? Förvånad
  • tusa
    Micro skrev 2014-02-27 15:00:09 följande:
    Allt avbryts, kanske inget mer försök. Tror jag bryter ihop!!! Sabotörer bortrest oxå.
    OJ!! Vet inte vad jag ska säga...så fruktansvärt!! Är såå ledsen för er.. Gråter

När får ni veta om det kan bli fler försök?

Bryt ihop!! Det hjälper...
Svar på tråden IVF Umeå