IVF Umeå
Har dock ett TSH på 3,8, så dom kanske vill behandla det innan vi får remiss för IVF. :/
Hej på er!
Vi har precis blivit uppsatta för IVF i umeå, hur länge fick ni vänta innan ni fick komma på första besöket?
Vi fick remiss skickad i slutet på feb i år, fick komma på första mötet i början på april (mejlade dom ett par ggr å tjatade lite haha), började det långa protokollet i slutet på april och nu på onsdag är det dax för äggplock för oss. Såå nervös! Är äggplocket verkligen såå hemskt ni som gjort det? Har aldrig någonsin provat morgon eller liknande heller, jobbat som ssk så jag vet ju hur man kan må på det men som sagt aldrig tagit något starkare än alvedon. Så jäkla nervös!
Hej igen!
Nu har jag pratat med kliniken och av 11 ägg så har 9 st blivit normalt befruktade. Yeej!! Dom vill odla till blastocyter så på måndag ska vi tillbaka för insättning. Är det större chanser med blasocyter än 2-3 dagars?
Hur länge blödde ni efter äggutaget? Har idag mått illa till och från, är det vanligt så här dagen efter äggplocket? Mådde rejält illa och väldigt ont i magen igår kväll, var tvungen att gråta en skvätt. Hehe
Hej på er!
Jag har en fråga: Vi är uppsatta för IVF i umeå, har fått en bekräftelse från läkaren som skrev remissen att remissen är skickad. Får man även efter bekräftelse från umeå? Eller hur fungerar det?
Har precis fått en bekräftelse från IVF kliniken att de har tagit emot vår remiss! Jippie.. =) Min nästa fråga till er, är det någon av er som har fortsatt att ta letrozol i väntan på att få komma till umeå?
Vi har bokat ennresa till Spanien om 2 veckor. I september kommer vi få vår första tid inför ivf. Borde vi låta bli att resa? Vilka är råden som man får?
Alltså helt otroligt, igår plussade jag på Stickan! Efter 2,5 års försök är vi gravida!!! Hoppas att det går vägen! ????