IVF Umeå
Om du får omslag på morgonen, jag testade någon gång på morgonen utan omslag, men kände i kroppen att det var ÄL dags så jag testade igen på kvällen, då räknas det som positivt dagen efter och fet två dagar efter...
Om du får omslag på morgonen, jag testade någon gång på morgonen utan omslag, men kände i kroppen att det var ÄL dags så jag testade igen på kvällen, då räknas det som positivt dagen efter och fet två dagar efter...
Jag har som sagt var gjort många försök, tror att det är två av dem som jag fått se på VUL samtidigt, ingen graviditet då..
jag frågade och de sa att det inte kan hamna fel så att säga, det var en läkare som visade på VUL inte dr som jag haft vid majoriteten av försöken och han är rutinerad så jag tror på honom...
Tusa: grattis till ett fint tickande hjärta!!!!!!
Jaj13, så länge ger ovitrellen inte utslag, så grattis!!!!!!!!!!!!
Jaj, den ska vara ur kroppen efter tio dagar, men jag förstår dina tankar, avvakta några dagar och ta ett digitalt, kanske i helgen?
när är din TD?
Jaj: du har inte testat mer? Ska du hålla dig till TD? Tycker du är duktig...
Jaj13: härligt att du tycker tiden går fort, om man klarar av att vänta så är det nog bra, jag brukade hålla mig till typ RD 16..
jag hoppas och tror på er i alla fall!!!!
För mig är det bara bra, njuter av att vara tvåbarnsförälder och vår ute!!
Umeå har haft rätt soligt idag...
Lycka till santa!!!!!
I vårt fall, då landstingsfinansierat, så tog det drygt tre månader efter utredningen var klar... Har ni gjort någon utredning så ni vet varför det inte funkar naturligt? Det kanske är något som kan lösas utan IVF?
Pommac: ok ung som oss, fast min sambo fick inte ens ut några spermier.. (Det fanns dock att operativt ta ut tack o lov) ja då är det nog inte mycket att göra...
jag vet tyvärr inte mycket om kötiderna då, vet att de har ruskigt mycket att göra, kanske måste de ta landstingsfinansierade först då vårdgarantin ska gälla? När vi skulle göra syskonförsök fick vi köra på en gång, men det är klart att det är enklare för dem, ett telefonsamtal, skriva ut mediciner, sedan i princip bara ett VUL och ÄP/ET, det är ju mer jobb om det är första gången... Hoppas att ni inte behöver vänta så länge!!!!!