IVF Umeå
Jag kunde inte hålla mej från att testa, testet visadee två streck, svagt, men nog var det två streck alltid!! Hoppas det håller i sig bara
Jag kunde inte hålla mej från att testa, testet visadee två streck, svagt, men nog var det två streck alltid!! Hoppas det håller i sig bara
Tack alla:) håller också tumamrna att det håller i sig! vet inte riktigt om jag kännt av några symtom, som jag skrev igår så kändes det som mensen var på väg, molvärk till och från hela dagen, något bättre med den känslan idag. Men har haften bra känsla från insättandet och fram till nu!
Hallå, hallå! Tagit nytt gravtest nu på morgonen och visade ett jättestarkt plus, så det håller i sig! Så nu vågar vi kanske tro att det ska hålla sig så också
Har fått tid för UL den 18:e Mars, kanske man kan berätta för våra nära och kära efter vi vart där, eller är det för tidigt, vad tycker ni?
Och grattis Mayflower till ditt plus!
Väntrummet
Sprayar
Sprutar
Väntar på ÄP/ET/FET
Ruvar
Gravida
Födda
Drömmer om ett barn: Åhh vad jag blir glad för eran skull, varma grattiskramar!! Vilket stim av plus den här tråden har fått!!
Hej på er tjejer!
Jag kommer tillbaka och joinar er här, vilka j-vla skitdagar jag har haft, känner att jag bara måste få ur mej allt!!
Allt började med att i lördags kom bruna flytningar, helt från ingenstans, som senare började övergå i sparsamma blödningar som höll i sig hela helgen. Vet ju att man kan blöda och va gravid ändå men jag kände på mej att allt var åt skogen. Jag tog kontakt med Umeå i måndags morse och ville få komma och göra mitt VUL tidigare. (hade egentligen vul 18:e mars) De hade ju såklart överbokat på måndagen men de ordnade in en tid i morse. Så i morse konstaterades det vara en ofostrig graviditet som är på väg att stötas ut=/ Dessutom upptäckte dem en cysta på ena äggstocken som absolut inte ska vara där. Så nu står vi här, ogravidare än någonsin och allt känns åt skogen. Får veta om 4 veckor om cystan kan punkteras eller om den ska opereras bort. Kul? Nae...
Sorry för deppigt inlägg.... Någon vänlig själ får gärna plocka bort mej från listan...
Hej hej!
Tack för stödet, det värmer verkligen
Vi gråter och är förbannade här, men vi har gett oss den på att så lätt ger vi inte upp, tjurskallar som vi är:P