IVF Umeå
Tack nu ska den bara hänga kvar hela vägen oxå
Klart det kommer gå vägen för er. Men vet ju hur orolig man är hela tiden!
Tack nu ska den bara hänga kvar hela vägen oxå
Nu har kliniken ringt å berättat att av 4 ägg blev 2 befruktade.
Så i morgon sätts båda dessa underverk in..hoppas nu att de kommer att trivas hos mig!
Hahah helt sjukt men ut kan man titulera sig ruvare ???? Ett perfekt litet embryo sättes in i dag 13:45! Var meningen att vi skulle fått tillbaka två men den ene hade inte delat sig så bra så den ska få vila några dagar så får vi se om den kan hamna i frysen!
Nu kommer nästa väntan..testdag är den 21.
Tack tjejer.
Har en fråga...sen i går har jag stickande känsla där inne är de lutinusen som gör att det sticker och känns konstigt?
Embryot som fäster:)
Det kan man:)
Hur tänker du med test? Kommer du vänta tills off testdag?
Hej! Har testat flera gånger sen dess testade faktiskt riktigt svagt redan på dag 6 om man räknar transferdagen som dag 1. Starkt positivt dag 7....
jag känner mig gravid mår lite illa är trött och brösten ömmar på kvällen samt molande värk i tjejmagen. Hoppas det ska gå hela vägen, längtar till ultraljudet för att få se att hjärtat slår....
hur är det med er andra?
15 menar jag
Jag är juh sån att om man räknar när ÄL borde varit så testade jag positivt på dag 12 och från 14 dagar efter ÄL så borde man få ett positivt resultat om man är gravid så jag klarar inte att vänta längre än så jag vill oxå veta om det skulle bli ett tidigt missfall om jag varit gravid eller inte, det ger mig hopp inför framtida behandlingar....