• 3villbli4

IVF Umeå

drömmer om ett barn: tack, men tyvärr hade jag sist inte turen att det gick över, hade det så hela förra graviditeten, tills att hon kom ut. :P Men det är sånt man får leva med. Hoppas självklart att det blir annorlunda nu, men det bådar ju inte gott när det börjar så här. :) Hoppas ni får riktigt bra resultat av behandlingen den här gången. Håller verkligen tummarna. 

LongingForAChild: Hoppas att det har gått bra för dig idag!

Ni som ruvar, jag hoppas så att ni får era plus nu. Jag hade inga symtom när jag plussade, bara den där depp känslan över att det kändes som det inte tagit sig. Men på rd 6 med blasto började jag vara kissnödig hela tiden, men det tror jag var mer inbillning.

• 3villbli4

Vi har fått 23 augusti enl senaste vul. Vill någon skriva in det åt mig? Skriver från mobilen.

• 3villbli4

VackerBlomma: grattis till ruvarstatus! drömmer om ett barn: vad spännande att ni fick tillbaka två. Håller tummarna för er och nu är det er tur !!!! jennyz: hoppas att allt ser fint ut till veckan. Jag har gått in i v13 idag, men illamåendet och kräkningarna hänger ännu i. Tillbringar minst en dag i veckan på gyn avd för dropp. Men det viktiga är ju att bebis mår bra så jag klagar absolut inte. Håller tummarna för alla er som ruvar och hoppas att ni får era plus nu.

• 3villbli4

Snöflinga: grattis till plusset. Underbart !! :) Jag tog kontakt med mvc i v8, fick min första tid i v12. Jag kände mig inte alls stressad att gå dit heller då fick göra 2 vul innan det besöket och jag hade redan kontakt med gyn pga illamående och kräkningar. LongingForAChild: vad skönt att du fått göra hysteroskopin. Hoppas att det ska ordna sig nu så att du kan bli gravid snart. Håller tummarna för er. Håller tummarna för alla er som ruvar också, väntar med spänning och hoppas på fler plus snart. Och stort grattis till er som fått era guödklimpar!!

• 3villbli4

VackerBlomma: stort grattis!! drömmer om ett barn: Gud vad spännande. Jag tror också på att i alla fall något av de embryon ni fick tillbaka har velat stanna. Längtar tills vi får höra vad ett test visar. Håller tummarna jätte hårt.

• 3villbli4

drömmer om ett barn: tack för omtanken. Dock är det inte ett dugg bättre, gick in i v15 idag och kräks och mår pyton. Bm tycker dock att det är ett bra tecken att allt är väl så det är ju skönt. :) Måste ju också berätta att molvärk fick jag rd 5 och har fortfarande. Det spänner även och gör väldigt ont när jag sträcker mig, hostar, nyser och skrattar. Det är nog bara livmodern som växer. :) Men jag förstår din känsla, men försök att njuta ordentligt. Det är ju helt underbart!!

• 3villbli4

drömmer om ett barn: Jo, det är väldigt utmattande. Får lättare vätskebrist nu så det blir oftare dropp. Blev in på gyn igår kväll ign. Men vi fick se vår lilla plupp igen så det är ju i alla fall positivt. Häftigt att se nu, det såg verkligen ut som en bebis nu och vi fick se närbild på ansikte osv. Det ger en lite ny krafter. Om inte annat påminner en om att det är värt varje sekund. :) Jag har försökt minnas hur det var sist, men jag kommer inte ihåg, det är över 6 år sen. Jag minns att jag hade tydliga ligament smärtor när jag var ute och gick osv fram till v26 ca, men inte när de började eller om det var molvärk i början.

• 3villbli4

Petto83: Mina test var också svaga i början, men var inte mindre gravid för det. :) Stort grattis !!

Svar på tråden IVF Umeå