• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • Mustikka

Tack Emilotta och Turtle!Glad{#emotions_dlg.flower} Jag kan knappt tro det, sååå overkligt!!! Vad som helst kan ju hända än men jag är ändå så lycklig att vi lyckades!

• Tinzu

haha yey det är jag också

har inte testat fler gånger.. det kommer var på koll idag angående överstimuleringen och berättade att jag viiiiiiiiiiiiiiiiiill testa, hon bara skrattade åt mig och sa "bästa är ju att vänta" meh   

• drömmer om ett barn
    Helvetiaaa: Lät inget vidare att det kändes som att insidan skulle ramla ut.. hur mår du nu? Gick insättningen bra? Håller tummarna att allt går vägen! {#emotions_dlg.flower}

inväntande: Grattis än en gång till ditt Plus! Glad Vad härligt, måste vara en fantastisk känsla! Detta ger mig större hopp om att det kan lyckas även med en frysis. Har du några gravsymptom?

Mustikka: Vilken underbar nyhet! Grattis till ditt Plus! Har du hunnit smälta att du faktiskt är gravid? Vad roligt att se att behandlingarna börjar ge resultat för fler och fler i tråden.

På måndag ska jag på VUL och sen hör kliniken av sig angående när det blir att börja med ÄL-tester, så nu är försök 2 på gång iallafall.
  • drömmer om ett barn
    Emilotta: Ja, äntligen! Glad Mensen blev förskjuten med 5 dagar så hann bli lite orolig att den inte skulle dyka upp alls innan det blev försent att hinna med FET innan kliniken stänger för sommaren. Fick inte mina vanliga symptom som "varnar" att mens är på ingående heller så kände aldrig att den var på gång. Kroppen har nog blivit lite rubbad av alla hormoner man tryckt i sig.. Glad

Hur går det med ditt blasto-ruvande? 
Svar på tråden IVF Umeå