Är detta normalt 6 års beteende?!
Hänger på här för jag har också en dryg otrevlig 6 åring!!! Jag vet inte vad som har hänt med vår underbara lilla pojke som alltid vart snäll mot andra och trevlig :(
Hänger på här för jag har också en dryg otrevlig 6 åring!!! Jag vet inte vad som har hänt med vår underbara lilla pojke som alltid vart snäll mot andra och trevlig :(
har era barn också ett eget "språk"? vår son svarar oss ofta (drygt och otrevlig ton) om man frågar honom ngt med "jhsjahsjshdbcxndhdeurhedhclsdfkh" eller "tänk på den du bebis" eller liknande saker.
detta kan reta mig nåt vansinnigt och det vet han ju och gör det ännu mer så försöker hålla masken :D
Det är okej när han svarar oss så men fröknarna på dagis och mormor och personer vi inte känner? jag tycker det är jätte jobbigt och skäms att han är så otrevlig. Känns som jag misslyckats med min uppfostran
MIn son är trots sin dryghet väldigt känslig! Han slänger sig också på golvet och gråter för minsta lilla och an inte lyssna klart innan han tycker att han hört något som han inte ville höra.
Han kan börja gråta för att hans teckning inte blev som hade hade tänkt sig eller att han förlorade på spelet på nintendot.