"framkalla" ägglossning?
Finns det något som kan hjälpa en ägglossning på traven? Att chansen ökar för äl eller liknande?
Finns det något som kan hjälpa en ägglossning på traven? Att chansen ökar för äl eller liknande?
MUNKPEPPAR is the shit!!! Lovar det funkar har varit som en klocka! Googla det :)
Min gyn på är på mvc. Där kan man inre göra vul utan vi måste åka till grannstaden, dvs kvinnoklinik och bara för att jag sagt att vi vill ha barn och har hoppats i över ett år (varav vi väntade sex månader på att mensen skulle komma efter cerazettestopp) så vill de ha en utredning där sambon gör spermatest. Känns som att prata till en vägg. Noll respons och förståelse från kvinnokliniken.
Kan ni inte föreslå att ni börjar med att kolla upp dig och visar det inget fel då kan ni kolla upp mannes sperma?
Som sagt, munkpeppar fixade till min ägglossning!
Ta det innan du börjar proppa i dig mediciner är mitt råd!
I Tyskland vet jag att läkarna nästan alltid föreslår det om man inte har ägglossning alls eller om den är väldigt oregelbunden innan de skriver ut typ pergotime och liknande. Och munkpepparen ger nästan aldrig några biverkningar eftersom det är en "snäll" och ganska mild produkt men som har mycket god inverkan på våra kvinnliga hormoner. Den har användts i århundraden som en läkeört. På killar har de däremot den funktionen att den minskar lusten ordentligt tydligen...(därav namnet)
Jag hade precis som du en jättelång period helt utan ÄL efter cerazette (ca 9 mån) och därefter fick jag jätteoregelbunden menscykel (30 - 96 dagar de senaste typ 5 åren...).
Har testat ALLT (pergotime, rosenrot, fyto-östrogen, zonterapi, bidrottningsgele osv osv) och det enda som hjälpt är munkpeppar.
Åt det i två veckor och fick ÄL pang bom. Sedan dess har min cykel varit ca 28-30 dagar (i och för sig bara tre cykler men ändå, för mig känns det som ett mirakel!)
Finns att köpa på vitaminbutiken.se
Lycka till!
Beeb there: oj! Aldrig hört talas om. är det receptfritt?
Lina: det är billigare att kolla karlarna först tydligen..
kostar bara vanligt läkar besök att kolla upp om du har pco, ialla fall där jag bor.
Yes, receptfritt :)
Hade aldrig heller hört om det förrän för några månader sedan då jag snubblade över en tråd härinne där alla hyllade det...
Fattar inte varför det verkar vara så få få som testat det? För mig och för de flesta som provar MP funkar det så OTROLIGT bra!
D-vitamin!
Anonym, av någon konstig anledning har jag svårt att få bli "besiktad" så att säga..