• wmtd1987

    Nu kan jag oxå! :-)

    Säga äntligen gravid!! Fast de inte vart riktigt som de va tänkt.. Vi prata om att skaffa barn men när plusset väl kom stack pappan all världens väg!! Har inte pratat med han sen dess :-/ Därav har man ju haft lite svårt o veta vad man ska göra om man verkligen klarar 3 barn själv! Chocken vart ju inte bättre när jag på vul i v 7+4 fick veta att de va tvillingar.. Men dagarna har gått och efter kub-testet känner jag en sån enorm längtan till mina småttingar är här!! 

     



  • Svar på tråden Nu kan jag oxå! :-)
  • wmtd1987
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-15 10:12:24 följande:
    Grattis!!
    Oj vad du verkar gå igenom nu! Stark du är! Är han pappa till samtliga barn o bara stack??
    Tack Nej bara till dem två jag väntar Har dock hittat tebax till min "make" (vi ansökte om skilsmässa i sommras o betänktetiden går ut nu i mars men vi har bestämt oss för att vänta lite med skilsmässan o ge oss ett försök till) så han stöttar mig otroligt mkt vilket är SUPERstarkt gjort av honom! Även fast han oxå hade ett fårhållande under våran separation så är ju en graviditet lite mer o smälta en ett förhållande! Så jag kan skatta mig lyckligt lottad som har han i mitt liv
  • Hoppas 2012
    Blomqvist87 skrev 2012-03-15 13:56:57 följande:
    Tack Nej bara till dem två jag väntar Har dock hittat tebax till min "make" (vi ansökte om skilsmässa i sommras o betänktetiden går ut nu i mars men vi har bestämt oss för att vänta lite med skilsmässan o ge oss ett försök till) så han stöttar mig otroligt mkt vilket är SUPERstarkt gjort av honom! Även fast han oxå hade ett fårhållande under våran separation så är ju en graviditet lite mer o smälta en ett förhållande! Så jag kan skatta mig lyckligt lottad som har han i mitt liv
    Bra att du har någon vid din sida!
    Lycka till!
Svar på tråden Nu kan jag oxå! :-)