Inlägg från: Anonym (Annanas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annanas)

Förstoppad?! Tog microlax. Vätska kommer ut. Hjälp!!

Jag har inte fått ur mig så mycket dom senaste dagarna då jag gått på toa.. Fått ur mig lite grann bara. 
    Så i kväll tog jag en microlax, kunde inte hålla det inne i ens 2 min. Då jag fick såna kramp/smärtor, samt att det gjorde både ont och sved i tarmen.

Det som kom ut då var typ bara microlaxet. Lite titt som tätt får jag fortfarande gå på toa då det känns som att jag är jätte bajsnödig. Men det enda som kommer ut när jag trycker är vätska. Som både likar och luktar som sperma. Vad fasiken är det?!

• Svar på tråden Förstoppad?! Tog microlax. Vätska kommer ut. Hjälp!!
  • Anonym (Annanas)

Jag har fått inolaxol utskrivet, fiberpulver som jag ska två påsar om dagen. Men jag tog ett uppehåll nu för att se om det blev  någon skillnad. Läkaren sa att jag skulle göra det efter en månad. Så nu eftersom att jag inte fått gått på toa riktigt så tänkte jag ta en sån. men aldrig mer säger ja. fy! 

Jag har även fått hemorojjder så då vet jag att det kan komma ut vätska med. Men tyckte det var så knepigt att det luktade som sperma :p 

Får man inte typ som kramper i tarmen av Klyx?

• Anonym (Annanas)

Kan man bli bubblig i magen samt illamående om man är förstoppad?

Alltså jag har ju gått på toa och bajsat 3 ggr idag. Men det har inte kommit så mycket. Så jag har ju fått ut mig.. 

• Anonym (Annanas)

Lyckades få ut mig lite nu iaf.. så det är ju bra..

Svar på tråden Förstoppad?! Tog microlax. Vätska kommer ut. Hjälp!!