• Lisen08

    Gravida BF sommaren/hösten 2012 norrort Stockholm

    Hej!

    Är en 38-årig tjej som väntar ett syskon med BF 4 september. Bor i Täby med man och son på snart 6 år.

    Fler som vill följas åt?

  • Svar på tråden Gravida BF sommaren/hösten 2012 norrort Stockholm
  • nenne12
    Lisen08 skrev 2012-03-20 09:44:06 följande:
    Inga fler?
    Jo... en till . . men jag har bf i nov.... :)
  • nenne12

    Hej . . 

    Nej det är trean, hoppas den lilla bäddar in sig ordentligt så sängen är skön och håller sig mjuk kommande 7 månader.

    ;)

    Är det din tvåa?
     

  • Lisen08
    nenne12 skrev 2012-04-02 21:21:32 följande:
    Hej . . 

    Nej det är trean, hoppas den lilla bäddar in sig ordentligt så sängen är skön och håller sig mjuk kommande 7 månader.

    ;)

    Är det din tvåa?
     
    Hej!

    Ja, det är nummer två för oss. Försökte länge och sen blev det ett antal IVF-försök. Har fortfaarnde inte riktigt fattat att vi ska få en bebis till

    Vilken vecka är du  i nu? Hur gamla är dina två andra barn?
  • nenne12

    Hej :)

    Jag har två pojkar födda 05 och 07.

    Så mysigt att det äntligen har tagit sig för er. Grattis!!

    Det är så ovisst så här i början, man blir så nojig och vill bara ha en massa grav symptomer.

     :)

    Glad Påsk i snöyran 

  • FiL81

    Hej! Bor i Väsby med man och dotter på två år. Väntar tvåan i juli. Vore kul att träffa andra norrortsmammor!


    ***Olivia 091113***Syskonet BF 120713***
  • Lisen08
    nenne12 skrev 2012-04-06 07:38:34 följande:
    Hej :)

    Jag har två pojkar födda 05 och 07.

    Så mysigt att det äntligen har tagit sig för er. Grattis!!

    Det är så ovisst så här i början, man blir så nojig och vill bara ha en massa grav symptomer.

     :)

    Glad Påsk i snöyran 
    Håller tummarna för att den tar sig ordentligt!! Var bor ni?

    Glad Påsk! Åker ut till landstället i några dagar nu.

    SKa ni kolla vad det blir förresten? Vi gjorde det med sonen, men har bestämt oss för att inte göra det denna gång. Men är grymt nyfiken
    FiL81 skrev 2012-04-06 07:42:29 följande:
    Hej! Bor i Väsby med man och dotter på två år. Väntar tvåan i juli. Vore kul att träffa andra norrortsmammor!
    Välkommen och glad påsk!
  • stefeliat

    Åh va roligt med andra mammor i närheten. Jag är 24 år och bor med min man i upplands väsby med vår dotter på 5 år. Vi väntar en pojke och har bf 8/8, men pga kort livmodertapp och annat så kan han visst komma när som vilket sjukhus tänker ni andra ha er förlossning på? Vi har valt Danderyd.

  • stefeliat
    FiL81 skrev 2012-06-23 13:20:39 följande:
    Stefeliat: vi bor också i Väsby! I bollstanäs! Var bor ni?



    Oj hoppsan så sent svar förlåt!

    Vi bor i runby, ptästmarkerna. Har bf den 8/8. Men blir igångsatt 1/8 om inte han kommer tidigare, vilket han verkar vilja göra. Hur går det för er, bebis än?
  • Lisen08

    Hej!

    Jag har planerat snitt på Drd den 27 augusti. Känns som bebis är på väg ut hela tiden...har grym foglossning, ryggvärk och nästäppa. Sammandragningar typ hela tiden, men det hade jag med sonen också och han kom inte tidigare för det

    Ska prova på akupunktur mot foglossningen, men har inte fått tag på någon än. Den Prima Liv på Drd hänvisar till är på semester. Vet en som är tillbaka på måndag, så jag får prova då.

    Hur mår ni alla?

  • Mamman12

    Hejsan, är denna tråden fortfarande aktiv? Fick en liten kille sep -12 och skulle gärna träffa andra mammalediga:)

  • Lisen08

    Hej Mamman12,

    tror inte att det är några som följer tråden längre. Vi förlorade tyvärr vår lilla tjej i v 37...  

Svar på tråden Gravida BF sommaren/hösten 2012 norrort Stockholm