Inlägg från: Anonym (Fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fundersam)

RFSU gravtest.. Dåliga?

Hoppas att jag ska vara gravid. Vet inte riktigt då jag ska ha bim. Brukar ha mellan 26-27 dar emellan. Så det borde vara idag eller imorgon. Testade med ett RFSU test idag. Visade negativt. Kan jag lita på dessa? Är det för tidigt att testa? Vill inte bli besviken igen... Blir så less varje gång mensen kommer :( Får väl bara vänta o se :/ Någon fler som är i samma sits?

• Svar på tråden RFSU gravtest.. Dåliga?
  • Anonym (Fundersam)

Jag känner likadant, blir så besviken varje gång mensen kommer... Hoppas som du säger att det är för tidigt att testa, får helt enkelt bara vänta o se. Jag fick mens den 19/2 men har aldrig mer än 26-27 dagar till nästa mens. Så jag ska försöka att vänta tills den 21 innan jag testar nästa gång. Får se om jag kan hålla mig så länge :p Jag har ömma bröst men det har jag vid mens också, därimot så har jag aldrig haft "mensvärk" så länge som denna gång, har trött i över en veckas tid att mensen ska komma men icke! Har ont i svanken o lite öm i magen, det brukar komma 1-2 dar innan mens. Jag är supertrött o gasig i magen. Hoppas inte att jag är skengravid :( Har läst att många har mycket flytningar innan bim då de blivit gravida, men det har inte jag :( Vill vara positiv men orkar inte, vill bli gravid NU! Vi får hålla tummar o tår att det går vägen denna gång :)

• Anonym (Fundersam)

Skönt att läsa, kanske ska testa ett annat test istället :) men man vill ju inte hoppas alltför mycket, blir ju bara mer besviken då. Ingen mens än, men molvärk i svanken. Skriver igen då jag testat nästa gång.

• Anonym (Fundersam)

Anonym...vilket test köpte du på testlagret? De billigaste stickorna?

• Anonym (Fundersam)

Ok tack, ska testa cb's om inte rfsus testet fungerar till veckan (o om inte mensen dykt upp såklart)

• Anonym (Fundersam)

Aha jag har använt det oranga paketet rfsu (ja ni får dumförklara mig :p) Kan det ha o göra med att det visade negativt? (OM jag nu är gravid?) Ska iaf vänta tills imorgon med att testa igen :)

• Anonym (Fundersam)

Och där kom mensen... Suck! Ledsen... Gråter... Orkar inte försöka mer snart :(

• Anonym (Fundersam)

Vi har försökt i 1,5 år. Har en dotter på 3,5 år också. Men hon var inte planerad så henne behövde vi inte "kämpa för att få". Så detta med att pricka in ägglossning är även nytt för mig :). Vill så gärna ha ett syskon till henne. Mars var första månaden jag testade CB ägglossningstest, den gav resultat i 3 dagar, hade sex alla dessa dagar, men utan resultat :( Hur länge ska man testa innan man tår hjälp tro? Tack för de stöttande orden. Håller tummen för att du äntligen får ditt efterlängtade plus :)

• Anonym (Fundersam)

Ja jag får ringa vc o prata med dem. Ska även fortsätta med cb ägglossningstesterna. Skam den som ger sig! Hoppas hoppas för din skull!

• Anonym (Fundersam)

Ååh så ledsen för din skull. Har ni försökt länge? Vet hur tufft det är, men håll ut. Snart är det våran tur :)

Svar på tråden RFSU gravtest.. Dåliga?