Inlägg från: Anonym (Ledsen..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen..)

RFSU gravtest.. Dåliga?

Jag tog ett RFSU idag heeelt blankt BIM - 2 :( Har haft gravidetstecken som jag verkligen trott på. Mina bröst blev t.e.x en stl större mycket synliga ådror, jättevarma och sjukt ömma haft så ont att jag ibland haft svårt att sova och det är ju bara ett av mina symtom.. Blev så ledsen idag då jag varit helt säker på att jag var gravid:( har verkligen gråtit hela dagen. Mitt sista hopp är att RFSU testa tidigt, inte går att testa så tidigt.

• Anonym (Ledsen..)

Oj ursäkta BIM -3 är det!

• Anonym (Ledsen..)

Ja det är nog lite tidigt att testa, vi får ha hoppet kvar tills mensen kommer om den kommer, annars testa dagen efter vilket blir den 21a. Nu håller vi tummarna sten hårt att inte mensen dyker upp och att vi kanske får oss ett litet pluss den 21a, tänk va underbart det skulle vara :) Jag började få som mensvärk som gick ut i svanken 4 dagar efter äl, som mest på kvällarna. Sen gick det över lite 5 dagar innan bim och börjades kännas lite igår 3 dagar innan bim, känns ju lite konstigt att allt bara försvann under några dagar, men ska väl försöka ha hoppet kvar ett tag till. Och vad skönt att FL finns och att man kan få lite svar som ger en lite hopp när allt känns som mest ledsamt :) Kram

• Anonym (Ledsen..)

Det ger ju också hopp :) tack.

• Anonym (Ledsen..)

Just det, när testade du? :)

• Anonym (Ledsen..)

Men nej va tråkigt, hur länge har ni förökt? Gråt ut ordentligt det behöver man när mensen kommit. Det kan ta lång tid innan den perfekta själen hittar till rätt kropp, men tillslut så är den bara där. Fortsätt kämpa vännen. I morgon är det min tur känner stor oro men har inte gett upp hoppet än. Läste mitt horoskop och i morgon ska min turdag vara, ja hoppas. Kram

• Anonym (Ledsen..)

Okey. Vad jag har hört, så efter att man har försökt i ett år så kan man få hjälp och ni har ju ändå försökt över ett år. En som ja känner fick hjälp efter ett år, minns inte vad det heter men hon fick nått som gjorde att hon skulle släppa mer ägg och hon blev då gravid på andra försöket :) så det finns ju mycket att göra.. Min mens har inte kommit än men heller inget positivt gravtest. Hoppet finns kvar tills mensen kommer.. Önskar så att den håller sig borta nu. Hoppas att du mår lite bättre idag och kan se fram imot nya tag, nästa gång kan vara just då det tar :) Kram

• Anonym (Ledsen..)

Hej! Fick ett litet plus igen men efter några timmar kom mag ont och klumpar.. Läkarna sa för flera år sedan att jag skulle kunna bli gravid men ha svårt för att behålla det, är rädd för att dom hade rätt. Jag kastar in handduken nu.. Jag önskar dig ett plus snart och ett stort lycka till.. Kram

Svar på tråden RFSU gravtest.. Dåliga?