• rebecku

    Söker vänner i Södertälje! :)

    Hejsan!
    Skulle vilja lära känna mammor i Södertälje. Jag känner knappt nån och känner att det börjar bli lite tråkigt..
    Jag är själv 26 år och har två barn på 4 år och en på 21 månader.

    Vore jättekul att lära känna nån! Helst med barn i samma ålder :))

  • Svar på tråden Söker vänner i Södertälje! :)
  • spiran86

    Hej, jag är precis tillbaka flyttad till Södertälje. Har en dotter på 4,5år, och en knodd på G till slutet av året. Vi bor dock i Järna, men är ju bara busstur ifrån Södertälje. Jag är 26år. /Sanna

  • rebecku

    Hej! Väntar också en till, beräknad 5 dec, såg på din sida att du bara är drygt en vecka före mig, så kul! :)

    Känner du många i Södertälje, vart bodde du tidigare?

  • spiran86

    Men vad kul att ni också ska ha en liten till i slutet av året! :) jag bodde i Hovsjö tidigare, innan det i Tumba. Tror jag även träffat dig på BVC, för nu känns du bekant. Tror jag följde din blogg ett tag från när jag bodde i Finland. :)

  • rebecku

    hah men vad häftigt :) Har du nån blogg?

    Kul att vi ska ha barn nästan exakt samtidigt! Hur mår du än så länge?

  • spiran86

    Nej ingen blogg, funderat på att skaffa, men inte haft ork. Är sjukt trött hela tiden, börjat må smått illa, och springer på toa konstant på nätterna. Hur har du det?

  • rebecku

    Jag är också sjukt trött. Speciellt på eftermiddagen, då kan jag knappt hålla ögonen öppna.
    Känner igen de där med toan och lite illa mår jag också. Speciellt på morgonen om jag inte äter frukost direkt :)

    Längtar tills det börjar synas att man är gravid :D

  • Le petite moi

    Hej tjejer!

    Jag ska ha mitt andra barn i mitten av juni 2012. Har en dotter som fyller 3 år nu i april. Våran lilla familj kommer i maj månad att flytta til Enhörna ( ca 1 mil utanför Södertälje) till min svärmor. Jag söker nya vänner som har eller väntar barn  

  • spiran86

    Jahaja, var igår på gyn akuten i 9h, pga blödningar. Fick veta att allt var bra, men är i vecka 5+3, alltså bf 4/12. Så vi ligger nära varandra rebecku. Välkommen Le Petite

  • Sofiato

    Hallå, är en tjej på 23 som ska ha första barnet 25 maj. Jag bor i nykvarn och söker också efter vänner som har/ ska få. Kan jag också vara med även.om jag inte har någon liten innan?

  • spiran86

    Sofiato: vi ska kolla på hus nära Nykvarn nu på söndag :) kanske flyttar ditåt då. Gör mig ingenting om det inte finns barn sedan innan.

Svar på tråden Söker vänner i Södertälje! :)