• mian04

Tips om dhea

Hej! Jag har börjat äta ett naturläkemedel som heter Barbasco som importeras från Florida och säljs vid återförsäljare i Sverige och Norge.

Barbasco innehåller inte syntetiskt DHEA men får kroppen att själv bilda mer dhea-s. Är det någon som vet om Barbasco Plus är sämre än syntetiskt dhea om man är en så kallad low responder?

http://www.dhea.no/Barbasco_Plus.html

• mian04

Är det någon som har en burk DHEA över som ni inte behöver? I så fall skulle jag ev vara intresserad av att köpa den.

• mian04

Hannah: Hej där! Jo, vi är nog i samma vecka. Jag var på tidigt vul i går och läkaren visade en liten krabat med tydliga hjärtslag: -)) Maffigt! Men man är ju fortsatt orolig! Mår jätteilla och är trött. Hur är det med dig Hannah? På läkarens vägg satt det förresten jättemånga bebisbilder som personer med lågt amh fått. Så skönt att se att det kan gå i alla fall. Vi behöver bara någon som tror på oss och våra chanser!
    Germany: Så kul att det går så bra för dig!!  

• mian04
    Hannah8401 skrev 2013-04-30 12:17:15 följande:
    Ja det hade verkligen vart fint med en sån tråd, och som ni säger så "känner" vi varandra sen innan.
    Germany, nja oron finns där, jag tycker fortfarande illamåendet är lite bättre än de senaste två veckorna, jag är trött och har glupande hunger, så det är väl positivt. Hade du mycket illamående? Och när släppte det? Vad gör du för motion? Jag gör inget, går lite bara, ska börja träna igen vecka tolv om jag kommer dit.
    Älva hur mår du?
    Mian, åh vad härligt med ett litet hjärta jag såg ett i vecka 6+1 och ska tillbaka om en vecka igen. Har du mycket symtom?

Symtomen kan nog variera väldigt mycket från person till person. Jag började må tokilla i v 7, jag spydde hela dagarna på jobbet. De senaste dagarna har det dock varit lite bättre, men jag spyr fortfarande varje dag/natt och börjar känna mig trött på det. Hoppas att det går över efter v 12, om jag nu kommer så långt! Vad skönt att du fått tillbaka dina symtom. Jag är säker på att det kommer att gå vägen för dig den här gången Hannah!  
  • mian04

Mba12: Gråt och var ledsen så orkar du resa dig igen sedan ska du se. Jag vet att du kommer att få din bebis till slut. Vad säger Falun? Har de några nya idéer på något som kan hjälpa dig vidare? Många kramar till Dig

Svar på tråden Tips om dhea