Tips om dhea
jag vet inte (låter lite korkat va?)... har ju försökt så många ggr att tajma in det med ägglossninsstickor förrut... aldrig funkat... den här månaden var det lite speciellt för att jag var på vul några dagan innan (rutin kontroll, min läkare är fantastisk, för att se om äggstockarna var på g, och det var de. han sa den högra skulle nog släppa om ett par dagar)... det här var på ons.. fick till det på tors kväll, fre plussade jag på stickan, fick till det ävenn då, på lör plussade jag också och vi körde på även den eftermiddan. det som var lite speciellt var att när vi låg där alldeles efteråt så kände jag hur högra äggstocken rullade runt så att säga i några minuter. kändes väldigt fint tajmat så det är klart att man hoppas att "nu kanske det händer"... ca 5 dagar senare hade jag kramper i livmodern och när jag gick på toa så hade jag en genomskinnlig flytning med en liten röd remsa i mitten (ursäkta detaljerna) men även det fick mig att hoppas. 2 dagar efter det fick jag plötslig huvudvärk och mild illamående, men dagen efter var det borta. kom tillbaks följande dag, snabbt och gick snabbt över. och följande dag huvudvärk igen. inga ömma bröst. inget mer kramp i livmodern... så jag vågaar inte hoppas och tror att det bara är trams. får också ofta huvudvärk och illamåede i samband med mina bihålor,samt trötthet, så jag skyller på det .... ska få mens i helgen och jag åker till usa på tors.så jag tror att jag kommer att testa på tors morron (om jag vågar...lever ändå på ett litet minimalt hopp)... annars blir det prasteron i stället