Inlägg från: Anonym (Göteborg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Göteborg)

killsex

Ni är inte ensamma! Jag är hetro till 100% men tycker det är rätt mysigt att suga och runka en annan lkilles kuk! Jag har bara gjort det 4 gånger och skulle gärna göra det igen! Någon i Gbg-området?

• Anonym (Göteborg)
    Anonym (Conny) skrev 2012-04-24 17:09:23 följande:
    Har själv testat att suga en man och gillade det...någon mer här som har eller önskar att få göra det samma?
    Provade du även att ta sperman i mun och svalde? Det var mysigt tyckte jag, vill gärna göra det igen!
  • Anonym (Göteborg)
    Loben skrev 2012-04-25 10:57:20 följande:
    Är en lyckligt gift man och har tre barn. Av en tillfällighet hamnade jag i en situation där jag blev erbjuden sex med en annan man. Efter stor tvekan ställde jag upp och började runka honom och efter ett tag tog nyfikenheten över och jag tog hans kuk i munnen. Vilken härlig känsla det var att känna den hårda kuken men lena huden i munnen och på tungan, och den upphetsande känslan när han stönade nu kommer jag och sedan den lätt salta smaken av sperma, kunde inte låta bli att svälja.
    Denna upplevelse vill jag vara med om många fler gånger.
    Jag med!
    Desvärre smakar inte alla killars sperma lika gott, har sugit av 3 st och en av dom smakade så jävla bittert!
  • Anonym (Göteborg)
    krille93 skrev 2012-05-12 04:38:22 följande:
    hör av er!
    Var bor du och hur gammal är du?
  • Anonym (Göteborg)

Hur gammal är du?

• Anonym (Göteborg)
    pontus1992 skrev 2012-11-02 08:26:44 följande:

det beror ju på vad killen tänder på så vet inte om det finns någon speciell favorit bland killar.. själv är jag mest passiv och blir gärna knullad.. men kan även vara aktiv i bland
    Spännade!
    Gillar du att bli avsugen också? Är själv en hetro-man men gillar att då och då suga av en kille.
  • Anonym (Göteborg)
    pontus1992 skrev 2012-11-02 10:08:04 följande:

well beror på om den man har sex med gillar att suga och man verkligen märker han njuter annars suger jag nog helst själv..
    Så att bara bli tillfredställd av en annan är inget för dej då?
    Var i landet bor du?
  • Anonym (Göteborg)
    pontus1992 skrev 2012-11-02 10:57:08 följande:

är rätt nöjd med hur Johan tillfredställer mig och låter jag någon annan få tillfredställa mig är det nån lite mer erfaren och helst då i samarbete med Johan
    Jag ÄR erfaren med hur killar vill bli avsugna! Är dessutom väldigt mycket äldre än du....Johan får gärna vara med, bara du sprutar mej i munnen så!
Svar på tråden killsex