• Anonym

    killsex

    jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?

  • Svar på tråden killsex
  • Renesmee

    Du är fullt normal!
    Jag är visseligen tjej och upplevt samma sak och vet att killar ja varit med haft samma. 

  • Anonym (killkåt)
    Anonym skrev 2012-03-19 15:47:52 följande:
    jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?



    Du är INTE konstig! Människan gillar "förbjudna" saker! Jag blir mycket upphetsad av att se bögporrfilmer, tanken på det gör mig helt grymt kåt! ;) även om jag gillar tjejer, jag tror alla gillar vi olika! :)
  • Anonym
    Anonym (killkåt) skrev 2012-03-19 16:02:49 följande:



    Du är INTE konstig! Människan gillar "förbjudna" saker! Jag blir mycket upphetsad av att se bögporrfilmer, tanken på det gör mig helt grymt kåt! ;) även om jag gillar tjejer, jag tror alla gillar vi olika! :)

    skulle du kunna testa med en kille?
  • Anonym (killkåt)
    Anonym skrev 2012-03-19 16:09:11 följande:
    skulle du kunna testa med en kille?



    Utan problem! Som sakt, brukar gilla det, men efter runket så finns det inget sug efter killar. Men ofta handlar det om njutning, och man behöver inte vara homo bara för att man gillar sex i alla dess former! :)
  • Anonym
    Anonym (killkåt) skrev 2012-03-19 16:11:43 följande:



    Utan problem! Som sakt, brukar gilla det, men efter runket så finns det inget sug efter killar. Men ofta handlar det om njutning, och man behöver inte vara homo bara för att man gillar sex i alla dess former! :)

    jag skulle lätt vilja runka ihop med dig ;)
  • Anonym (killkåt)
    Anonym skrev 2012-03-19 16:17:29 följande:
    jag skulle lätt vilja runka ihop med dig ;)



    Inga problem! Var bor du? ;)
  • Anonym (P)
    Anonym (killkåt) skrev 2012-03-19 16:19:32 följande:
    Inga problem! Var bor du? ;)
    Skulle också vilja prova
  • Exodus
    Anonym (killkåt) skrev 2012-03-19 16:19:32 följande:
    Inga problem! Var bor du? ;)
    Inboxa om ni vill, jag vill prova
  • Mangift
    Anonym skrev 2012-03-19 15:47:52 följande:

    jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?


    Har en dröm om att stå på alla 4...Men känner liksom Er, när man runkat har man inget sug kvar efter killar..men skulle våga prova m,ed rätt person..
  • Anonym (killkåt)

    Någon som är medlem på qx.se, sylvester.se? Testa där, där hittar man många kåta killar! ;) sök på villbliknullad. På sylvester så finns jag! ;)

Svar på tråden killsex