• pontus1992

killsex

jag lovar det är riktigt vanligt med nyfikna "heteros"

• pontus1992
    Anonym (killkåt) skrev 2012-03-19 16:43:18 följande:
    Någon som är medlem på qx.se, sylvester.se? Testa där, där hittar man många kåta killar! ;) sök på villbliknullad. På sylvester så finns jag! ;)

oj använder folk sylvester fortfarande
  • pontus1992
    Anonym skrev 2012-04-15 02:16:01 följande:
    Bara så ni vet så är alla ni som "vill testa med en kille" bi/homosexuella. Att fantisera är en sak, att göra verklighet av saken är en annan. Varför måste man prova allt? Om man tex har en underbar sambo och barn, är det värt att förlora det för att få utlopp för en fanatsi? Vet sambon om det så ok men annars sårar man ju den man älskar otroligt mycket. Tro inte att du/ni är hetro om ni tänder på sex med andra killar. Det är inte rätt att göra en sak bara för att man kan.....

Anonym skrev 2012-04-15 02:16:01 följande:
    Bara så ni vet så är alla ni som "vill testa med en kille" bi/homosexuella. Att fantisera är en sak, att göra verklighet av saken är en annan. Varför måste man prova allt? Om man tex har en underbar sambo och barn, är det värt att förlora det för att få utlopp för en fanatsi? Vet sambon om det så ok men annars sårar man ju den man älskar otroligt mycket. Tro inte att du/ni är hetro om ni tänder på sex med andra killar. Det är inte rätt att göra en sak bara för att man kan.....

det är upp till alla och kalla sig vad de vill oavsett om man provar det är inte din sak att kalla någon bög bi eller hetero
  • pontus1992
    nyfiken1986 skrev 2012-11-02 08:02:33 följande:
    jasså är du en sån också eller?

nääää jag är en bög som varit med ett antal "hetero" killar
  • pontus1992
    nyfiken1986 skrev 2012-11-02 08:17:46 följande:
    lust att snacka lite privat?

måste väl säga att jag inte är mycket för varken cyber el telesex och antar att det e nåt sånt du är intresserad av.. jag pillar lite på min sambo om jag e kåt sorry.. har du frågor om killsex så fråga gärna här så får alla svar..
  • pontus1992

btw ni som inte känner till det så finns det en gratis app som man kan ladda hem och se avstånd till andra gay/bi och nyfikna i alla åldrar.. kolla in den grindr heter den..

• pontus1992
    Anonym skrev 2012-11-02 08:23:34 följande:
    Va är favoriten hos en kille, va gillar du att göra mest när du blir kåt?

det beror ju på vad killen tänder på så vet inte om det finns någon speciell favorit bland killar.. själv är jag mest passiv och blir gärna knullad.. men kan även vara aktiv i bland
  • pontus1992
    Anonym (Göteborg) skrev 2012-11-02 09:46:37 följande:
    Spännade!

Gillar du att bli avsugen också? Är själv en hetro-man men gillar att då och då suga av en kille.

well beror på om den man har sex med gillar att suga och man verkligen märker han njuter annars suger jag nog helst själv..
  • pontus1992
    Anonym (Göteborg) skrev 2012-11-02 10:30:17 följande:
    Så att bara bli tillfredställd av en annan är inget för dej då?

Var i landet bor du?

är rätt nöjd med hur Johan tillfredställer mig och låter jag någon annan få tillfredställa mig är det nån lite mer erfaren och helst då i samarbete med Johan
  • pontus1992
    netza skrev 2012-11-02 10:33:45 följande:
    Inget ovanligt, men gå inte bakom ryggen på sin sambo! Var ärlig med henne om hur du känner.

håller med dig både om hur vanlugt det är och att man ska vara ärlig med sin partner om det..

Tror att det är lika vanligt eller om inte vanligare att en partner skulle acceptera det speciellt med tanke på att det bara är sexuellt. berätta du tänder på sexet men inte på killen resp tjejen om det nu handlar om en bi/nyfiken tjej.
  • pontus1992
    Anonym (Göteborg) skrev 2012-11-02 11:14:02 följande:
    Jag ÄR erfaren med hur killar vill bli avsugna! Är dessutom väldigt mycket äldre än du....Johan får gärna vara med, bara du sprutar mej i munnen så!

haha där va ju en till grej som antagligen inte skulle passa oss.. vi tänder bägge bara på killar vår ålder..
Svar på tråden killsex