Skulle du kunna ha på dig mjukisbyxor på en anställningsintervju?
Jag är nyfiken!
Jag är nyfiken!
Aldrig i livet. Mjukisbyxor har jag möjligen hemma, i skogen eller på gymmet, aldrig i andra sammanhang och definitivt inte på en arbetsintervju. Det kanske fungerar i någon bransch som jag inte känner till men jag har svårt att se vilken.
Hahaha aldrig, oavsett vilket jobb det var. Där emot har jag jobbat i mjukisbyxor ett par gånger när jag jobbat på förskola och inom hemtjänst men skulle inte vilja göra det första intrycket, på en intervju ska man ju se representabel ut :P Sen när jag haft jobbet ett tag kändes det okej att ha mjukisbyxor någon dag när man skulle leka med barn i skogen eller hjälpa tanter att duscha :P Dock var jag 18 år gammal då, idag är det tveksamt om jag skulle gått till jobbet i mjukisar även om det var ett jobb där det är "okej".
Nej, aldrig och då är jag ändå en person som utan problem går ut i mjukisbyxor och faktiskt har det på jobbet ibland (fina fräscha sådana). Jag skulle inte ens ha det om jag sökte jobb på ett ställe där man ofta har mjukisbyxor som tex ett städjobb eller i hemtjänst utan det skulle jag spara till första arbetsdagen i så fall. På en intervju hade jag haft som längst nivå ett par fräscha jeans.
Nej, skulle inte visa mig utanför dörren i mjukisbyxor.
NEJ, verkligen inte- Mjukisar har man på sig i hemmamiljö. Eller på dagis om man är barn =)
HAHA mjukisar är för innomhusbruk och om det ringer på dörren springer man snabbt och byter om;)
Nej. Jag har mjukisbyxor på jobbet ibland, jobbar på förskola, men inte under en intervju.