• Janna33

    Puregon och Ovitrelle!!!

    Har lite funderingar kring detta. När får man mens efter ovitrelle srutan? Det var 18 dagar sedan jag tog den, så jag undrar alltså om det kan dröja så länge innan mensen kommer. Vill inte testa och bli besviken om det är så att det  kan komma så långt efter???

     

  • Svar på tråden Puregon och Ovitrelle!!!
  • Cat79

    Det låter lovande :) Man brukar testa runt tidigast dag 15. Jag tror jag gjorde det. Lycka till!!!

  • Malphie
    Janna33 skrev 2012-03-24 18:26:25 följande:
    Testade idag, Positivt!!! :D
    Grattis!
    Tog min spruta igår så nu hoppas jag att det tar sig Glad 
  • Janna33

    Tack så mycket! Vilken "omgång" är du på? Jag plussade på fjärde försöket! 
    Lycka till!! Du får berätta hur det fick :) 

  • Malphie
    Janna33 skrev 2012-03-28 22:11:36 följande:
    Tack så mycket! Vilken "omgång" är du på? Jag plussade på fjärde försöket! 
    Lycka till!! Du får berätta hur det fick :) 
    Jag är "bara" inne på första omgången och den lär gå åt pipan... Vi klarade bara av att mysa samma dag som jag fick sprutan, dagen efter satte pressen in och då blev det pannkaka av det hela Rynkar på näsan
  • Janna33

    Okej, har varit där och inte känns det så "bara" inte, men när man väl lyckas kommer man nästa inte ihåg hur det kändes att varje månad bli besviken. 
    Aj då, men det kan nog hända alla. Vi har varit där med, när pressen satt in, men som sagt det är bara en liten rackare som behövs :) Så hoppas kan man! 

  • Cat79

    Janna33: Grattis till plusset! Det är bra hjälpmedel :) Lycka till nu med hela graviditeten och hoppas den lille stannar kvar.

Svar på tråden Puregon och Ovitrelle!!!