Inlägg från: Anonym (Hittade tillbaka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hittade tillbaka)

Sambon vill inte längre -- relationen håller på att krascha

Jag känner till viss del igen mig i din sambos roll, fast det såg helt annorlunda ut. Vi hade varit tillsammans i 5 år och hade som tur var inte fått några barn då, men jag var feg och var riktigt taskig i flera månader innan jag till slut bröt upp. Vi var ifrån varandra 3-4 månader men började sedan träffas lite smått igen och hittade tillbaka till varandra. Idag är vi gifta med hus och barn och har det så bra som småbarnsföräldrar kan ha det, visst vi är inte sams alla dagar och vi har kanske inte sex flera gånger i veckan men några gånger i månaden iaf :)

Att göra som hon gör mot dig och låta det fortgå i så lång tid är verkligen inte ok. Jag kände mig som ett svin när jag gjorde som jag gjorde mot min sambo och då handlade det ändå bara om 6 månader. Du har fått flera tips och jag kan säga att det som gjorde att jag "såg" min sambo igen var att han började ett nytt liv och ursäkta uttrycket men "fick lite stake" Han hade precis som du, varit underbar mot mig och gjorde allt för att jag skulle ha det bra och vara nöjd men det kan få motsatt effekt ibland.

Usch vad jag snurrade till det :) Jag hoppas du förstår vad jag menar iaf. Hoppas att det löser sig för er och ibland kan det vara bättre att vara ifrån varandra för att se att gräset inte är grönare på andra sidan. Sen kanske du upptäcker att du har det bättre utan henne den dagen hon inser sitt misstag men då är det hennes förlust. Det kan ju knappast bli värre för dig än vad det är idag.

Svar på tråden Sambon vill inte längre -- relationen håller på att krascha