Inlägg från: Anonym (DL 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DL 2)

Har ni onanerat idag?

Smekande skrev 2015-07-15 19:45:22 följande:

Förlåt rörde till mina inlogg......ny här.på fl...dagens onani blev naken utomhus när solen värmde upp min redan heta fitta. Jag är kvinna 45, klockan var runt två. Är det fler av er som känner sig kåtare än vanligt? Vet inte om det är sommaren som gör mig kåt hela tiden....

...

Det är bra, ni bör vara kåta så ofta som möjligt.
  • Anonym (DL 2)

Nej. Klockan var 11.43 i badrummet

• Anonym (DL 2)
    Anonym (Tjej 28 år) skrev 2015-07-21 00:20:34 följande:

Hej!

Jag fick äkta vara mellan benen i dag

Nej, då har du inte onanerat ska du säga då.
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (Tjej 28 år) skrev 2015-07-22 02:12:23 följande:

Är du avundsjuk på  att jag har äkta vara?

Visst är det trevligt med äkta vara, men det handlar inte tråden om. Starta en ny då ni hade sex senast, eller det finns nog redan såna som du kan skriva i :)
  • Anonym (DL 2)

Nej, men ligger och gosar i sängen i nattblöjan

• Anonym (DL 2)
    Anonym (Grrrr) skrev 2015-08-01 18:49:54 följande:

Oo jaaa Det har hon. Blev så blött så det rann ner längs låren. Använde mig av fingrar o dildon. Hett som fan var det, kom tre gånger. Fantiserade om mitt ex som jag pratade med innan dess. Den killen kan man inte motstå. Grrr. Önskar att jag snart blir påsatt av hans kuk, tunga, fingrar i alla håll, i alla ställningar, på alla platser. Var är du snutte? Kom hitt ska du få!!!!

Åhh Nu får jag nog ta en runda till. ;)

Tjej, 29år, kl 15.00, i soffan

Ska han få? Det är ju du som borde få...!?
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (Tjej 28 år) skrev 2015-08-01 22:44:27 följande:

Japp! Hade det skönt med duschen i dag, Härligt att stå och spruta vatten mellan benen till man kommer  

Alltid en favorit för er tjejer! Skönt att få duscha tillsammans och hjälpa till med duschstrålarna ;)
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (Ida) skrev 2015-08-02 02:59:58 följande:

Onanerade i en provhytt på HM idag. Blev så störtakåt när jag provade underkläder.

Underkläder provar man inte... eller byter!? Men tanken var god ;)
Svar på tråden Har ni onanerat idag?