Inlägg från: Anonym (DL 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DL 2)

Har ni onanerat idag?

Anonym (Tjej 28 år) skrev 2015-08-03 01:06:08 följande:

Det är en favo när man inte har några leksaker att leka med, Jag har ingen kille längre som kan hjälpa mig i duschen  

Så trist, är ju mysigt att duscha tillsammans och samtidigt ha det lite skönt
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (Tjej 28 år) skrev 2015-08-04 00:22:39 följande:

Jo vist kan man ha det. Jag onanerar ibland när jag har ett förhållande men då använder jag som sagt var duschen eller mina fingrar.

Jag hittar nog nån kille tids nog

Inte behöver ni nån dildo, det finns ju fingrar, gurkor, skaft av alla de slag, duschstrålar, petflaskor i olika storlekar, ja det finns mycket ni kan få i er! Sen när killarna kommer, så får ni tunga och även äkta vara.
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (Tjej 28 år) skrev 2015-08-04 11:57:27 följande:

En petflaska skulle jag aldrig få för mig att föra in i min mus för dom är lite för grova

1/2 litersflaskorna från flasköppningen, passar nog din mus fint, då du bara för in den så långt du känner att det är skönt
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (Tjej 28 år) skrev 2015-08-05 00:30:11 följande:

Det är nog just bara flaskhalsen som skulle gå in för jag är rätt så trång  

Låter härligt ;)
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (Tjej 17 år) skrev 2015-08-07 14:45:37 följande:

fingrarna fick komma till användning idag i hytten på färjan

Bara en tunga som saknades va :)
  • Anonym (DL 2)

Nej, men har det skönt i mitt "vadderade" paket ändå ;)

• Anonym (DL 2)
    Anonym (Ung) skrev 2015-08-13 10:17:24 följande:

Vill du även att någon man tar hand om dej och byter blöja mm eller är det bara en "onani-fetisch"?

Nej, hon har sin man, och jag tror hon har det där för sig själv
  • Anonym (DL 2)

[quote=75636347][quote-nick]Anonym (Skogen) skrev 2015-08-14 07:56:02 följande:[/quote-nick][quote=75632959][quote-nick]Anonym (Ung) skrev 2015-08-13 10:17:24 följande:[/quote-nick]

Vill du även att någon man tar hand om dej och byter blöja mm eller är det bara en "onani-fetisch"?

[/

Gäääärna bli bytt på. Bara kiss. Bara kåtheten av att ligga ner och känna att blöjan öppnas..... Gillar att kissa lite när jag blir tvättad. Min sambo gillar när jag rider honom med blöjan på. Ja ingen penetration då såklart:) Men skönt för mig att gnugga blöjfittan mot en hård kuk. Min sambo va helt emot blöjor först, men när han förstod att det inte va en bebisgrej vågade han va med. Han vill själv inte ha blöja och jag vill gärna vara den som har det:)

Visst är det en härlig känsla bara att ha blöja på sig. Spännande att gå ut med det, så förbjudet.

• Anonym (DL 2)

Nej, men skönt smekt utanpå blöjan och gnida den mot sängen, soffans armstöd etc. mmm

• Anonym (DL 2)
    Anonym (Jennie) skrev 2015-08-28 22:52:12 följande:

Är inne i en otroligt kåt period! Är singel så blir ju till att onanera flera gånger varje dag. Orgasmerna känns såååå jäkla sköna. Får dock försöka bita ihop för att inte störa grannarna. Helst vill jag bara stöna och skrika högt av njutning!

Fan nu blev jag sugen igen...

Härligt med kåta och blöta tjejer. Onanera på, det är bra för dig. Blir nu också sugen då jag tänker på det :)
Svar på tråden Har ni onanerat idag?