Inlägg från: Anonym (DL 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DL 2)

Har ni onanerat idag?

Nej, men nu är jag hungrig. Vad ska man äta till middag idag då?

• Anonym (DL 2)

Nej, men ska snart gå och sova men först borsta tänderna och vaxa fötterna.

• Anonym (DL 2)

Nej, men druckit en kopp kaffe precis

• Anonym (DL 2)
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2013-09-29 23:56:37 följande:

Jag är nog lite av en "periodare", som om ju mer jag tänker på sex desto mer triggare det behovet av onani. Ibland kan det gå många dagar utan något alls - hinner inte och orkar inte då. Har aldrig känt mig illamående, men helt klart abstinens...
    Abstinensen av att inte ha fått närhet och intimitet med någon annan är dock betydligt kraftigare OCH svårare att göra något åt. 
    Ja, att få ligga sked är mysigt tex.
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2013-09-30 00:04:29 följande:

Jaa, det är så skönt att ligga sked, eller allt från att vara tätt ihopslingrade till att ligga bredvid och bara koppla av... Låter kanske löjligt, men det där med att ligga nära, sakta smekas på oerogena zoner, tex armarna, känna doften av den andre och höra djupa andetag.... ack ja....det är inte fel och bygger stämningen för att kanske ha sex sedan...
    Exakt, det är verkligen något jag saknar. Härligt att ligga sked eller tätt ihopslingrade som du sa, och bara kela med varandra, ibland är det bara mys tills man somnar, andra gånger blir det intensivare och leder till sex.
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2013-09-30 00:16:05 följande:

Ja, visst är det så mysigt! Men med en kramkompis skulle man vara helt överens om att det inte skulle bli sex - alls. För då övergår det ju till något annat...

Ja, det borde ju vara fler än vi som skulle vilja ha en KramKompis. Revolutionen är här!

"Kramsjuk kvinna i Göteborg söker KramKompis för mysiga träffar" Solig

Är också en kramsjuk man från Stockholm Solig
  • Anonym (DL 2)

Varför låter det som om alla sk. kvinnor här som skrivit är killar? Spöke

Svar på tråden Har ni onanerat idag?