Inlägg från: Songbird |Visa alla inlägg
  • Songbird

Höstmammor i Linköping Del 4

Tror ej jag kan komma på fikat tyvärr. Jag har svärmor här må-to, kan ev komma till fikat själv, eller med Ida, men det beror på hur det känns med svärmor. Hon kommer hit från Skåne för att avlasta mig när min man är bortrest må-ons samt för att träffa Ida. Vi får se hur det blir.

• Songbird

Två fikatider tycker jag oxå är en jättebra idé!! Vilken tid blir det på tisdag? Kl 14 som innan eller 15 kanske? Jag kan komma på tisdag, någon mer?

Criwi: Jobbigt med att lära om på nytt! Det är väldigt svårt att veta vad de små vill ibland. Vi har precis kommit på att Idas orolighet på natten beror på hennes mage. Tar man upp henne så rapar hon väldigt och så ligger hon och pruttar massor, men sen blir det tyst...

Trevlig helg allihop!!

• Songbird

Fika på tisdag kl 14, vid Hospitaltorget

Maria & Ida
    Nina & Emma
    Marie-Louise & Freja

• Songbird

Fika på torsdagar 15 passar mig bra, förutom nu på torsdag. Kl 10 är för tidigt för oss än så länge...

• Songbird

Var det bara jag som fick magsjuka efter fikan i tisdags på Missionskyrkan? Jag var magsjuk hela tisdagen och kunde varken äta eller dricka på hela dagen och så hade jag feber, även igår på onsdagen, men idag är jag på benen igen, lite matt bara.....

• Songbird

Ligre: Jag är intresserad av babysång, men lite beroende på när det är och vad det kostar bl a. Och Baptistkyrkan ligger ju så bra till!

Blir det fika på tisdag? Jag skriver upp mig:

Träffas vid Hospitaltorget kl 14 (?) på tisdag:

Maria & Ida

• Songbird

Ligre: Ja, onsdagar passar mig bra!

Criwi: Vi tog kort i fredags, då var ju Ida oxå redan 2 månader. Vi skulle fotat oss fredag före nyår, men blev ju jätteförkylda just då. Nu fick jag ju magsjuka i onsdags-torsdag och tänkte att det inte skulle bli av denna gången heller, men på fredagen var jag i form igen och jag sa samma sak, hade det inte blivit av då så kändes det som att det kunde kvitta. Men en fördel med att de är lite äldre är att de blir lite bättre på fotot, Ida skrattade t o m, till fotografens stora glädje

• Songbird

Criwi: Vad jobbigt, hon är allergisk alltså? Har hon haft ont oxå? Hur kom ni på att det var mjölk, har ni gjort några tester?

• Songbird

Fika, Hospitalstorget tisdag kl 14.

M-L & Freja
    Nina & Emma (kanske?)
    Maria & Molly
    Maria & Ida

• Songbird

Criwi: Jag åker gärna till Tornby någon dag, vill både in på Ikea och Ikano. Men jag skulle också helst promenera dit, eller ta bussen när det är bättre väder. Nu är det ju så mkt snö igen och jag såg idag att bussarna var fulla med folk som inte vill cykla i snön. Då är det bökigt med vagnen.

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4