Höstmammor i Linköping Del 4
Nu har jag hittat hit!
Kanske kan jag komma på tisdag, men jag hör av mig om det senare!
Nu har jag hittat hit!
Kanske kan jag komma på tisdag, men jag hör av mig om det senare!
Fika på tisdag 17/1 Hopitalstorget 15.30
Criwi
Maria73
Ulle 74, kommer ev. Är jag inte på plats nån minut efter halv får ni gå utan mig
Ligre
Elouise
Tezz
marma
Fröken (är jag försenad får jag väl slå en signal till nån av er så jag kan möta upp)
Idag ska vi på babysim för första gången, jag känner mig lite spänd inför hur Vilhlem kommer att gilla (eller ogilla) det. Hoppas det blir bra i alla fall!
Tykänslig, det var ett nytt ord för mig, men så är jag ju inte östgöte heller. Vilhelm har bara visat tendenser till att vara sån en gång, vi blev förvånade allihop, men sen gick det över snabbt.
Vi kommer kanske inte på fikat idag, men om vi dyker upp hör jag av mig.
Kan vi inte fika en annan veckodag oxå nästa vecka? Tisdagar passar inte så himla bra för mig.
Var till BVC o mätte o vägde idag. 8110 g och 65 cm. Min lillplutt börjar bli stor!
Ja, torsdagar passar mig bra, tror jag, om inte föräldragruppen sätter igång de dagarna.
Mysan, jag tycker att det är mysigt med babysim, o det verkar Vilhelm också tycka. På måndag ska hans pappa också vara med och det blir skoj att göra nåt tillsammans.
Soffien, jag tror inte du behöver oroa dig, inte om hon är pigg o glad som vanligt. Fast jag förstår att det är oroligt. Hoppas det går bra å att hon gått upp på tisdag!
Någon som har nåt tips på hur man får Vilhelm att ta flaska? Han blir helt hysterisk o jag skulle bli så glad om det gick för då skulle jag kunna lämna honom med Anders ibland.
Våra Liv, trist att du tycker så
Vi har testat olika flaskor, o olika storlek på napparna, men inget funkar. Han suger några tag men blir sen arg. Det är alltid hans pappa som matar. Testade pipmugg igår, också det var en flopp, o sen var han så arg att inte ens brösten dög!
Har hört att gränsen för att ta ut barnen ligger vid -20...men det kanske är lite kalt, fast å andra sidan, människor lever ju kallare än vi gör här o har barnen i vagn, så det kanske stämmer.