• fröken

Höstmammor i Linköping Del 4

Mysan, det är samma väder här. Vi har fått jättemycket snö, det var upp till knäna på mig när jag skulle hämta tidningen (som inte hade kommit då det inte gick att ta sig fram...) Och då hade vi ca 3 dm förr. Tror att det är mer snö i Åtvid än i stan, det brukar vara så o var så förra helgen.

• fröken

Jag köpte badbyxor på Von Dufva, de kostade 100 kr och är jättebra då man kan reglera storleken vid både ben o mage. Köpte ett par i storlek L till Vilhelm, så han har lite att växa i o de funkar bra.

Vet tyvärr inte om jag kan fika i morron, vi har fått för oss att göra en impulsresa hem till min pappa, och eftersom det är 40 mil bör vi åka vid 15-16 tiden för att kommar fram innan natten. Men, kanske dyker vi upp.

Satt o läste en tidnig i veckan där det stod om att det i Stockholm är barnvagns- o amningsförbud på vissa kaféer. Finns det några såna ställen i Linköping också?

• fröken

Kanske dyker jag upp i morron, det beror lite på Vilhelms ättider. Blir det hospitalstorget?

• fröken

Missionskyrkan skulle jag föredra, om jag kommer Är det den som ligger vid busshållsplatserna vid köpmangränd?

• fröken

Vi har oxå testat smakisar, gröt. Vilhelm spottar o fräser, han gillar smaken men verkar inte fatta att han ska svälja...vi hoppas han lär sig

• fröken

Vi kommer inte i morgon, men gärna på torsdag. Nu måste jag banne mig pallra mig iväg på fika, har inte varit sen innan jul!!

Jag hoppar oxå bodyförlängare eftersom Vilhelm växer ur dem på bredden

• fröken

14.30 brukar passa oss bra när det är sim, så det är alltså mitt förslag till tid på torsdag.

Idag är det så himla vackert här, mycket snö, någon grad varmt o en sol som värmer som värsta vårdagen, mysigt. Som om det inte vore trevligt nog blev jag nyss inbjuden till grannarna på kaffe. En trevlig dag!

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4