Inlägg från: mysan1970 |Visa alla inlägg
  • mysan1970

Höstmammor i Linköping Del 4

Hej hej! Jag skriver upp mej på fikat, men är inte riktigt säker om jag kan. Vore trevligt att prata bort lite tid och fika lite...
    Träffas vid Hospitaltorget kl 14 (?) på tisdag:

Maria & Ida
    Nina & Emma
    Linda & Meja
    Maria & Tyra
    Ulle & Samuel
    Therése & Saga (kommer kanske direkt till fiket vid 15)
    Sonja & Lovina
    ..

• mysan1970

Fröken: Det låter verkligen som en toppendag. Skönt när man kan kila över till grannen på fika.

Själv vill jag tacka för trevligt sällskap. Kul att träffa er alla igen. Lovina ville inte riktigt ta en fika som sin mamma, hon vill utforska världen. Så hon har ju tyvärr inte ro att sitta still vilket ni alla kommer att bli varse om ju äldre dom blir.

Ha de bra

• mysan1970

Criwi: Tycker det låter som en utmärkt ide, att fika ute på tornby nästa vecka. Jag är positiv till det iallafall. Någon fler som tycker det?

Ha en trevlig helg allihop
    Sonja

• mysan1970

Jag föredrar tisdag. Kanske både tis och torsdag? Själv kan jag tyvärr inte fika på torsdagar.......vad säger ni andra fikasugna mammor....

• mysan1970

Jag skriver upp fika på tornby på tisdag. Ni som bor i stan kanske kan ta en promenad eller så finns det en plats till i min bil om det är någon som vill ha skjuts och inte vill ta bussen.

Fika tornby ca 14.00. (nån som har annat förslag på tid?)
    Sonja och Lovina

• mysan1970

När det gäller tiden så kan jag när som helst efter 12. (vi är lite sen i starten...hihi). Så ändra tiden när det passar för er som ska åka buss....

• mysan1970

Ligre jag skrev upp en fikalista på tisdag eftersom jag inte kan på torsdagar...

Fika tornby, tisdag ca 14.00. (nån som har annat förslag på tid?)

Sonja och Lovina
    Nina & Emma

• mysan1970

Hejsan tjejer! Förstår att det blir en del bök för vissa att ta fikat i tornby. Tanken är ju att så många som möjligt ska kunna ta sig till fikat och prata bort en stund. Tyvärr så kommer inte jag till stan idag. Kan bara göra en sak varje dag och det är några affärer som jag måste till idag. Och eftersom jag måste räkna varje steg pga fogarna så är det lättsammare för mej att åka till tornby där allt är samlat på ett ställe. Men nästa vecka hänger jag gärna med och fikar på stan.

Ha de gött
    Sonja

• mysan1970

Ylva jag förstår vad du menar med smakisar. Vi väntade faktiskt också, men det är väll det att man tar det lite lugnare med andra barnet. Vi ska heller inte ha fler barn, så det är till att njuta av bäbistiden. Hur går det med huset, har ni kommit er till rätta med renovering och allt? Vi har också börjat med babysim, men det heter syskonsim. De delar av bassängen och har babysim på ena och sim/lek på andra för det större syskonet. Rätt mysigt att ha med hela familjen.

Ha de så gött i snöyran

• mysan1970

Ylva: Det är simsalabim som har det. Vi går halv 12 på lördagar vilket jag tycker är rätt bra tid. Dom håller till i valla. Vi betalar 1250 för hela familjen. Jag kan varmt rekommendera det!

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4