• Ulle 74

Höstmammor i Linköping Del 4

tack för alla svar
    nu känns det lättare att säga nej till den med feber
    vill ju inte vara överbeskyddande mot bebisen men nu känns det lättare när jag ser att de allra flesta skulle göra likadant

• Ulle 74

Fika med er hade varit mkt trevligt men jag har bokat in en träff med en kompis så jag får vänta med att träffa er till torsdag? eller nästa tisdag

Ha en trevlig fika och en mysig Alla hjärtans dag!

• Ulle 74

vi kan med största sannolikhet fika hemma hos oss om det är fullt på stan, det får plats hyffsat många här. Tar ju inte så lång tid att gå hit och fikabröd får vi väl köpa på vägen isåfall. Å skulle det nu vara så att vi vill bestämma det i förväg funkar det oxå.

Är det någon annan som vill ha fika hos sig så är det ok för mig, bara säg till

• Ulle 74

Halloj,
    kul att träffa er en stund idag.
    Tyvärr blev det ju en kortis för min del... då en kompis kom till stan som jag inte sett på evigheter.
    Som tur är så är det ju snart fika med er igen!

• Ulle 74

Hur många av oss har husdjur?

Maria & Ida: Fiskar (som snart ska bort)
    Sofie & Ebba: Jack russeln Nemo
    Ulrika & Samuel: Burma (katt) Celena

Har inte tänkt på att en del kan vara pälsdjursallergiker, klart att vi inte ska utesluta någon i fikagänget pga allergi

• Ulle 74

ett alternativ till att fika på stan om vi inte kan vara hemma hos varandra är att vi hittar en öppen förskola och går dit samtidigt

borde ju vara ok, eller?

• Ulle 74

Pyssel är ju bara så mysigt.
    Scrapbooking, verkar jättekul, men jag ska inte börja på nått nytt... jag har alldeles för många projekt på G.
    Fast man kan ju göra olika saker.

Fika på tisdag låter oxå trevligt

• Ulle 74

Nu ska vi se om jag minns rätt
    Babyminne är Miia och Amelia, eller hur?

Jag såg dem på bvc idag då vi hade matinfo. De såg ut att må bra. Tyvärr hade jag bråttom därifrån så jag hann inte stanna och prata med henne

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4