Inlägg från: Anonym (Längtar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtar)

Svårt att få Orgasm, TIPS?

Hej! Jag har en fråga, har ni haft svårigheter att få orgasm under sex? Jag har lyckas med det 2 gånger o blir snart tokig, försökt med olika ställningar men inget, när jag "leker" själv så pang så går de hur lätt som helst.. Tips på vad man kan göra för att få de funka? Hur gjorde ni? Vad ändrade ni på under sexakten? Känns lite som att man längre inte vill ha sex längre utan hellre leka med sig själv åh så vill ja inte ha de, tycker om närheten man får via sex.. Så TIPS tack! :) funkar såna där spray som gör underlivet känsligare? Känns desperat att skriva ut det såhär, men vad gör man inte ;)

• Svar på tråden Svårt att få Orgasm, TIPS?
  • Anonym (Längtar)

För att under samlag funkar det inte, vill veta hur man på något sätt får bort själva spändheten?

• Anonym (Längtar)

Nej ja har inte provat smeksex/oralsex enbart.. Får försöka få lite inspiration till att bli lite crazy! ;)

• Anonym (Längtar)
    Anonym skrev 2012-03-26 23:42:56 följande:
    Du menar att du och din pojkvän (?) bara har sex på ett sätt som ger honom orgasm? Hur kommer det sig?

Ja lite så är de, ja vi kör ju "vanligt" förspel där det innebär smek, oralt för varann o sen blir de enbart han som kommer o ja säger inget om de utan gör de för mig sj sen.. Detta lät jävligt fel nu när ja fick skriv de!! Där av är nog anledningen till att ja inte är sugen så ofta utan de blir nog mer för hans skull....
  • Anonym (Längtar)
    Anonym skrev 2012-03-27 00:42:29 följande:
    Självklart ska killen din göra det skönt för dig. Du får ju inte orgasm av samlag, då får han smeka, slicka, kyssa eller vad det nu är som hetsar upp dig så att du får en härlig orgasm. Inte bara han som ska ha de gött! Förresten borde inte han VILJA tillfredställa dig?

Klart han vill, men de e som om allt blir "klart" när han kommit o så har de bara rullat på.. Ja känner en viss rädsla för att man inte kan komma om man nu skulle bli smekt efter/före sexet, skulle lida med han då.. Är nog lite långdragen så kanske dags att börja prata o peka o se om de blir bättre då :)
  • Anonym (Längtar)

Vi har inte kört så mkt förspel så, kanske ska ta mer förspel innan man går på själva akten då.. Ja tycker vi har ett väldigt tråkigt förspel, alltid samma sak, dusch, kyssar, sug/slickning o lite pullning sen blir man så sugen så de vara blir Pang, kanske skulle dra ut på de mer då.. Blir att experimentera när karln kmr hem xD

Svar på tråden Svårt att få Orgasm, TIPS?